بیش از 60 هزار نفر برای کشف گنجینه ساتوشی ثبت نام کردند ، جایزه 1 میلیون دلاری بیت کوین در انتظار برنده رقابتی بین المللی

به گزارش یومی بلاگ، این روزها دنیای واقعیت مجازی در بسیاری از بخش های زندگی واقعی سایه افکنده و یکی از این بخش ها هم سرگرمی و تفریح است. یکی از بازی های پرطرفدار واقعیت مجازی جدید، بازی گنجینه ساتوشی است که بیش از 60 هزار دنبال کننده دارد.

بیش از 60 هزار نفر برای کشف گنجینه ساتوشی ثبت نام کردند ، جایزه 1 میلیون دلاری بیت کوین در انتظار برنده رقابتی بین المللی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شاید اگر بدانید این بازی مبتنی بر واقععیت مجازی جایزه ای 1 میلیون دلاری دارد، دیگر از این حجم استقبال از بازی متعجب نباشید.

شاید برایتان سوال باشد این جایزه یک میلیون دلاری یا روند بازی دقیقا چگونه است. در بازی واقعیت مجازی گنجینه ساتوشی کلیدهای بیت کوین هایی به ارزش 1 میلیون دلار در سراسر دنیا پنهان شده، بازیکنان با حل معماهایی نه چندان ساده تر سراسر دنیا می توانند به رمز های بیت کوین دست پیدا نماینده.

هر مرحله جدید در یک دوره زمانی از وب سایت بازی منتشر می گردد و بازیکنانی از سراسر دنیا برای یافتن بیت کوین ها با یکیدگر رابت می نمایند یا همدست می شوند. جالب است بدانید که تا امروز نزدیک به 60 هزار نفر برای دریافت به روز رسانی و سرنخ در خصوص شکار گنج ثبت نام نموده اند.

شاید در نگاه اول روند این بازی بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد اما مارا به همین سادگی ها هم نیست. بر اساس قوانین بازی، برنده اصلی، اولین فرد یا تیم خواهد بود که حداقل 400 عدد از این قطعات مفقوده را با هم جمع می نمایند تا بتوانند به مبلغ 1 میلیون دلار بیت کوین، برسد.

وبسایت میزبان این بازی از استقبال بالای بازیکنان خبر داده و اعلام نموده که تا کنون نزدیک به 60 هزار نفر در سایت وب سایت گنجینه تاسوشی ثبت نام نموده اند تا اطلاعیه های مربوط به سرنخ های جدید و به روز رسانی بازی ها را دریافت نمایند.این بازی توسط گروهی از سرمایه گذاران حوزه رمزنگاری و ارز دیجیتال اجرا و تامین می گردد.

جالب است که یکی از طراحان بازی اعلام نموده هیچ یک از عوامل بازی حای تمامی سرنخ ها و اطلاعات را نمی داند و حتی تیم سازنده هم به تمامی اطلاعات دسترسی ندارند. اولین سرنخ های بازی در تاریخ 16 آوریل منتشر شد و در نتیجه بسیاری از تیم ها برای تشکیل همکاری با یکدیگر برای یافتن قطعات کلیدی و حل بازی شکل گرفته اند. این بازی یک بازی بین المللی است و هر فردی از سراسر دنیا می تواند در آن شرکت کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 277

به "بیش از 60 هزار نفر برای کشف گنجینه ساتوشی ثبت نام کردند ، جایزه 1 میلیون دلاری بیت کوین در انتظار برنده رقابتی بین المللی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیش از 60 هزار نفر برای کشف گنجینه ساتوشی ثبت نام کردند ، جایزه 1 میلیون دلاری بیت کوین در انتظار برنده رقابتی بین المللی" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 60 هزار نفر برای کشف گنجینه ساتوشی ثبت نام کردند ، جایزه 1 میلیون دلاری بیت کوین در انتظار برنده رقابتی بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید