تعطیلی موقت همه دفاتر گوگل در چین به دلیل کرونا

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، تعطیلی دفاتر گوگل در چین تنها به خاک اصلی این کشور محدود نمی گردد و شامل هنگ کنگ و تایوان نیز خواهد بود.

تعطیلی موقت همه دفاتر گوگل در چین به دلیل کرونا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

در حال حاضر دفاتر گوگل در چین به علت شروع سال نوی این کشور تعطیل هستند. البته تعطیلات سال نو در چین به علت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و اجرای راحت تر تمهیدات بهداشتی در این زمینه چند روز تمدید شده، ولی قرار نیست بعد از خاتمه این تعطیلات دفاتر گوگل در چین بازگشایی شوند.

یکی از سخنگویان گوگل افزوده است که سفرهای تجاری و کاری مقامات و کارکنان این شرکت به چین و هنگ کنگ هم به همین علت به طور جدی محدود خواهد شد. گوگل به کارکنان خارجی خود در چین دستور داده که هر چه سریع تر همراه با اعضای خانواده این کشور را ترک نمایند. همچنین این افراد بعد از بازگشت به محل اقامت خود باید حداقل به مدت 14 روز فعالیت هایشان را از منزل انجام دهند.

چین بزرگترین بازار اینترنت دنیا و محل فعالیت گسترده بسیاری از شرکت های فناوری دنیاست و لذا هر روز هزاران متخصص و مدیر فناوری با اهداف تجاری به این کشور سفر می نمایند، اما به نظر می رسد فعلاً از تعداد این سفرها به شدت کاسته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2356

به "تعطیلی موقت همه دفاتر گوگل در چین به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موقت همه دفاتر گوگل در چین به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید