تعویق زمان ال کلاسیکو قطعی شد، لالیگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش یومی بلاگ، زمان برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل به تعویق افتاد و به دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید مهلت داده شد که تاریخ پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

تعویق زمان ال کلاسیکو قطعی شد، لالیگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، کش و قوس های مشخص تاریخ برگزاری اولین مصاف تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در فصل جاری همچنان ادامه داد. پس از بروز بعضی نگرانی ها درباره وضعیت ایالت کاتالونیا به خاطر تنش های سیاسی و تظاهرات انجام شده در این ایالت به خاطر حبس رهبران جدایی طلب، بحث هایی درباره لزوم تغییر محل یا زمان بازی صورت گرفت.

سازمان لیگ اسپانیا در ابتدا خواهان جابه جایی میزبان و میهمان و برگزاری بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو بود، اما هیچ کدام از دو باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند. به این ترتیب بحث به تعویق افتادن زمان بازی مطرح شد و اکنون این اتفاق قطعی است و بازی قطعاً در زمان دیگری برگزار می گردد.

هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا پیشنهادهای خود در خصوص زمان برگزاری مصاف رودررو را به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه نموده اند، نهادی که مسئول ارزیابی پیشنهادهای آنها و تصمیم گیری در خصوص زمان بازی است. هر دو باشگاه مخالفت خود را با برگزاری بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو خاطرنشان کردند و به نظر می رسید که آنها تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) را انتخاب نموده اند، اما سازمان لیگ اسپانیا خاطرنشان کرد که در آن موقع جام مسابقات جام حذفی در جریان خواهد بود. ضمن اینکه سازمان لیگ اسپانیا مخالف بازی در روز چهارشنبه است و دلیلش هم احتمال کم شدن تعداد بینندگان این مسابقه در یک روز کاری است.

به همین دلیل لالیگا پیشنهاد داده است که این بازی روز شنبه هفتم دسامبر (16 آذر) برگزار گردد، اما برای محقق شدن این اتفاق، حریفان هر یک از دو تیم در هفته شانزدهم رقابت ها - مایورکا به عنوان حریف بارسلونا و اسپانیول به عنوان حریف رئال مادرید - هم باید رضایت دهند که بازی های شان مقابل دو غول فوتبال اسپانیا به زمانی دیگر موکول گردد.

اکنون کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا به دو باشگاه و سازمان لیگ تا روز دوشنبه فرصت داده است با یکدیگر توافق و یک زمان که هر سه طرف را راضی کند، اعلام نمایند.

به هرحال چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که رئال مادرید و بارسلونا دو هفته دیگر استراحت خواهند کرد و در هفته یازدهم به مسابقات بازخواهند گشت که در آن هفته کاتالان ها (سه شنبه) میزبان وایادولید خواهند بود و رئال مادرید یک روز بعد از آن به خانه لگانس می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1452

به "تعویق زمان ال کلاسیکو قطعی شد، لالیگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق زمان ال کلاسیکو قطعی شد، لالیگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید