پیکه جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا و کاتالونیا را کسب کرد

به گزارش یومی بلاگ، جرارد پیکه به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال بارسلونا و ایالت کاتالونیا انتخاب شد و دو جایزه متفاوت دریافت کرد.

پیکه جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا و کاتالونیا را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، جرارد پیکه در عرض 48 ساعت دو جایزه دریافت کرد. جایزه نخست مدافع میانی بارسلونا که در زمین تمرینی خوان گامپر به او اهدا شد، جایزه آلدو روویرا بود که به بهترین بازیکن آبی و اناری ها در هر فصل اهدا می گردد. به این ترتیب پیکه به عنوان بهترین بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در فصل 19-2018 معرفی گردید، جایزه ای که لیونل مسی شش بار آن را تصاحب نموده است.

پیکه فصل گذشته در 35 بازی اش برای بارسلونا 4 گل زد و بهترین مدافع این تیم نیز بود. او در فصل گذشته به تیمش برای فتح لالیگا یاری کرد هرچند که نتوانست مانع از شکست سنگین آبی واناری ها در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول گردد، شکستی که به سبب آن آبی واناری ها از صعود به فینال باز ماندند.

جایزه بهترین بازیکن فصل بارسلونا را خوسپ لوئیس روویرا، رئیس باشگاه بارسلونا برای گرامیداشت یاد فرزند فقیدش آلدو که سال 2009 در یک سانحه رانندگی در سن 37 سالگی جان سپرد، معرفی کرد. اریک آبیدال، خاویر ماسچرانو و لوئیس سوارس دیگر بازیکنانی بوده اند که تاکنون این جایزه را برده اند.

این اما تنها جایزه ای نبود که پیکه در یکی دو روز اخیر دریافت کرد. او جایزه بهترین بازیکن فصل فوتبال کاتالونیا را هم از آن خود کرد. فصل گذشته این جایزه به الس گرانی، هافیک تیم جیرونا رسیده بود.

پیکه 32 ساله و یارانش در تیم فوتبال بارسلونا، یکشنبه هفته جاری در هفته هشتم لالیگا اسپانیا پیروز شدند سویا را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند و به یکقدمی رئال مادرید صدرنشین برسند. این در حالیست که آنها در دومین بازی خود پس از دیدارهای ملی، در اولین ال کلاسیکوی فصل میزبان رئال مادرید خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1333

به "پیکه جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا و کاتالونیا را کسب کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیکه جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا و کاتالونیا را کسب کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته بارسلونا و کاتالونیا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید