ستین: گریزمان بازیکنی بسیار مهم برای بارسلونا است، به لگانس اجازه نفس کشیدن دادیم

به گزارش یومی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از مهاجم فرانسوی اش تمجید و او را بازیکنی مهم برای بارسلونا توصیف کرد.

ستین: گریزمان بازیکنی بسیار مهم برای بارسلونا است، به لگانس اجازه نفس کشیدن دادیم

به گزارش خبرنگاران، کیکه سِتین که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در هفته بیست ونهم لالیگای اسپانیا به لطف گلزنی آنسو فاتی و لیونل مسی (از روی نقطه پنالتی) پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر بر لگانس غلبه کند و صدرنشینی خود را استحکام ببخشد، در تمجید از کوشش مهاجم فرانسوی اش به شبکه تلویزیونی موویستار اسپانیا گفت: گریزمان بازیکنی است که کاری قابل ستایش در زمین انجام می دهد. او بازیکنی بسیار مهم برای بارسلونا است.

وی در مورد بازی گفت: می دانستم بازی دشواری خواهیم داشت. در صورتی هم که ما پیروز به ثمر رساندن گل زودهنگامی نمی شدیم، شرایط می توانست پیچیده تر گردد. بازی را خوب آغاز کردیم، اما توپ هایی را لو داده و به لگانس اجازه نفس کشیدن دادیم. در بازی جام حذفی در ماه ژانویه هم چنین اتفاقی برای مان افتاده بود. شرایط بازی طوری بود که لگانس حتی می توانست به گل برسد، اما در ادامه در 20 دقیقه پایانی، بازی را تحت کنترل خود گرفتیم. بازیکنان لگانس خیلی نزدیک به هم بازی و خیلی خوب دفاع می کردند و در این شرایط یافتن فضای لازم آسان نیست.

بارسلونا که در حال حاضر با 64 امتیاز صدرنشین لالیگاست و اختلاف خود را با رئال مادرید به پنج امتیاز افزایش داد، در بازی بعدی خود بامداد روز شنبه باید در خانه سویا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4504

به "ستین: گریزمان بازیکنی بسیار مهم برای بارسلونا است، به لگانس اجازه نفس کشیدن دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: گریزمان بازیکنی بسیار مهم برای بارسلونا است، به لگانس اجازه نفس کشیدن دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید