تغییر در ترکیب برنده

به گزارش یومی بلاگ، پرسپولیس امروز و در هفته پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می گیرد.

تغییر در ترکیب برنده

سرخپوشان در شرایطی برابر حریف خود حاضر خواهند شد که بعد از پیروزی برابر استقلال با روحیه مضاعفی به میدان خواهند آمد و در طرف مقابل زردپوشان اصفهانی با توجه به تساوی برابر نفت مسجدسلیمان برای جا نماندن از کورس قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز دارند. سرمربی سرخپوشان بعد از شکست در هفته دوم برابر تراکتور تیمش را با چند تغییر به میدان فرستاد که حضور کنعانی و انصاری به جای سیدجلال و نادری مهم ترین تغییرات او بود. البته این مربی سیستم سرخپوشان را هم از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر داد. به نظر می رسد او در مقابل سپاهان همچنان به سیستم 2-4-4 وفادار خواهد ماند اما تغییراتی در نفرات اصلی خود خواهد داشت.

کالدرون امشب یک بار دیگر از بیرانوند در دروازه تیمش استفاده خواهد کرد. ستاره سرخپوشان در داربی بعد از دریافت پنالتی کریمی حالا امیدوار است که در بازی حساس برابر سپاهان دومین کلین شیت خود را رقم بزند. در خط دفاعی در نبود کاپیتان پرسپولیس، شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان بازی خواهند کرد. این دو بازیکن در 2 بازی گذشته عملکرد خوبی داشته اند و حالا به دنبال این هستند تا برای سومین بار دروازه سرخپوشان را بسته نگه دارند. سرمربی پرسپولیس برای مدافعان کناری هنوز به قطعیت نرسیده است. بعد از حضور محمد انصاری در 2بازی نفت آبادان و استقلال احتمالا این بازیکن در بازی امروز هم بازی خواهد کرد. هرچند که کالدرون همچنان به نادری اعتقاد دارد. در دفاع راست اما شیری بعد از عملکرد ضعیف خود در داربی تعویض شد و جای خود را به سیامک نعمتی داد و معین نیست که مربی سرخپوشان در بازی سپاهان از کدامیک از این دو نفر استفاده خواهد کرد.

در خط هافبک نوراللهی یک بار دیگر به عنوان کاپیتان وارد میدان خواهد شد و در مقابل او ترابی و امیری بازی خواهند کرد. کالدرون برای استفاده از نفر سوم خط هافبک از بین عالیشاه و رسن و سیامک نعمتی همچنان مردد است. درصورتی که نعمتی در پست دفاع راست بازی کند احتمالا عالیشاه به کار گرفته خواهد شد تا علاوه بر خط هافبک به نوراللهی هم در کار دفاعی کمک کند. در خط حمله علیپور همچنان امید اول گلزنی سرخپوشان است و در مورد مهاجم برزیلی به نظر می رسد کالدرون هنوز به اوج گیری او امیدوار است. به همین دلیل جونیور فعلا در این پست زوج علیپور را تشکیل خواهد داد. البته بعد از درخشش عبدی در داربی حضور این بازیکن هم در برابر سپاهان کاملا محتمل به نظر می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1108

به "تغییر در ترکیب برنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در ترکیب برنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید