حسینی به فینال صعود کرد، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال اولین طلا

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میرهاشم حسینی که روز گذشته با کسب چهار پیروزی متوالی به نیمه نهایی صعود کرده بود، در این مرحله مقابل محمدمحمداف از آذربایجان قرار گرفت و در پایان با نتیجه 6 بر 5 صاحب پیروزی شد و به دیدار نهای صعود کرد.

حسینی به فینال صعود کرد، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال اولین طلا

حسینی پنجشنبه ششم تیرماه بعد از یک دور استراحت، عمرحجامی از مراکش، لجاندرو چانگ از آمریکا، هاکان رسیر از ترکیه و جیا هسین هو از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این تکواندوکار کشورمان برای کسب مدال طلا در دیدار نهایی شوآی ژائو تکواندوکار چینی قهرمان المپیک 2016، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2015 و برنز قهرمانی آسیا 2016 مبارزه می کند.

همچنین کیمیا علیزاده که با برتری مقابل فرناندا آگویره از شیلی، آشلی کرایولد از کانادا، ئی چینگ لی از چین تایپه و استتیچ از کرواسی به مرحله نیمه نهایی وزن 62- کیلوگرم راه پیدا کرده بود برای صعود به دیدار نهایی به مصافتاتیانا کازمینا از روسیه می رود.

برای تیم ملی کشورمان تا کنون آرمین هادی پور یک نشان نقره و مسعود حجی زواره هم یک نشان برنز کسب کرده اند. طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، پوریا عرفانیان و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

پرونده این دوره از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر امروز جمعه نهم تیرماه در موجوی کره جنوبی بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1474

به "حسینی به فینال صعود کرد، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال اولین طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی به فینال صعود کرد، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال اولین طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید