حضور دانشجویان ورودی 99 دانشگاه خواجه نصیر از بهمن ماه

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان ورودی 1399 مقطع کارشناسی در کلاس های درس دانشگاه از بهمن حضور می یابند.

حضور دانشجویان ورودی 99 دانشگاه خواجه نصیر از بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر صالحی در مورد شرایط حضور دانشجویان دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی (1401-1400) اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان، تصمیمات اتخاذ شده در مورد شرایط حضور دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) در دانشگاه به این منوال خواهد بود که کلاس های همه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.

وی اضافه کرد: همه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری به انجام کار های آزمایشگاهی- تحقیقاتی خود خواهند پرداخت ُ بعلاوه همه کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال 1399 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

صالحی در ادامه تاکید نمود: جلسات دفاعیه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه اضافه کرد: دانشجویان ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی بعد از گذراندن سه ترم آموزش غیرحضوری برای اولین بار تجربه حضور در دانشگاه را پیدا خواهند کرد و در هر صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت از سوی دانشجویان الزامی است.

دکتر صالحی گفت: مسئولین دانشگاه در حال برنامه ریزی برای حضور تدریجی کلیه دانشجویان با توجه به شرایط پاندومی کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و در آینده نزدیک شاهد حضور همه دانشجویان در دانشگاه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9446

به "حضور دانشجویان ورودی 99 دانشگاه خواجه نصیر از بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانشجویان ورودی 99 دانشگاه خواجه نصیر از بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید