خبرنگاران استقبال همه جوره از خروج حاتمی کیا

به گزارش یومی بلاگ، تهران- خبرنگاران- نخستین روز از اکران اینترنتی فیلم سینمایی خروج به اندازه ای بود که این فیلم هم به صورت رسمی و هم قاچاق خوب دیده شد.

خبرنگاران استقبال همه جوره از خروج حاتمی کیا

اکران اینترنتی خروج شب گذشته در حالی از دو سامانه فیلیمو و نماوا شروع شد که یکی از مهمترین نگرانی ها درباره اولین تجربه سینمای ایران در زمینه اکران اینترنتی امکان دانلود و قاچاق نسخه باکیفیت فیلم در فضای مجازی بود.

انتشار نسخه قاچاق خروج در فضای مجازی تنها چند ساعت پس از شروع اکران اینترنتی آن نشان داد نگرانی ها بی راه نبوده است و حالا سرنوشت یکی از مهمترین ایده ها برای استمرار ارتباط مخاطبان با تولیدات روز سینمای ایران در روزهای تعطیلی سینماها را با تهدید جدی روبرو نموده است.

اما از طرف دیگر نیز پس از گذشت 24 ساعت از اکران آنلاین فیلم خروج که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم های وی اودی فیلیمو و نماوا عرضه می گردد، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.

طبق این گزارش و با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا، 33 هزار و 995 بلیط در 24 ساعت ابتدایی اکران آنلاین خروج به فروخته شده است که درآمدی بیش از 407 میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است.

از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر دریافت حداقل 2/5 تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی 6 ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در دو سرویس وی اودی فیلیمو و نماوا را می توان حداقل 85 هزار نفر برآورد کرد.

این آمار تنها با گذشت 24 ساعت از شروع بلیط فروشی سینمای آنلاین خروج در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده و با توجه به ادامه دار بودن سینمای آنلاین، در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد تماشاگران فیلم خروج خواهیم بود.

خروج تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر 98 رخ داد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3796

به "خبرنگاران استقبال همه جوره از خروج حاتمی کیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران استقبال همه جوره از خروج حاتمی کیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقبال همه جوره از خروج حاتمی کیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید