خبرنگاران شرایط کرونایی شهرستان ساری قرمز ماند

به گزارش یومی بلاگ، ساری-خبرنگاران- رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان ساری گفت که بر اساس آخرین ارزیابی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، این شهرستان همچنان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است.

خبرنگاران شرایط کرونایی شهرستان ساری قرمز ماند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

عباسعلی رضایی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : با این ابلاغیه محدودیت های قرمز کرونایی برای شهرستان ساری باید برای هفته آینده با وجود کاهش تاب آوری مشاغل مشمول محدودیت ادامه یابد.

وی گفت : اگر ملاک ارزیابی رنگ بندی از سوی وزارت بهداشت آمار بیماران با تست مثبت ویروس کرونا باشد ، آمار بیماران بر اساس آنچه که به صورت روزانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اعلام می شود، کمتر است ولی ظاهرا عوامل دیگری هم در ارزیابی دخیل است.

فرماندار اضافه نمود : به هر حال ادامه محدودیت ها برای مشاغل مشمول برای سومین هفته سخت خواهد بود، ولی امیدواریم با رعایت پروتکل ها شهرستان ساری به عنوان مرکز استان نیز از لحاظ رنگ بندی از شرایط قرمز خارج شود.

طبق الگوی وزارت بهداشت ، مناطق کرونایی کشور به سه دسته با رنگ قرمز ، زرد یا نارنجی و سفید معرفی می شوند. زمانی شرایط یک منطقه جغرافیایی قرمز ارزیابی می شود که تعداد بیماران بستری روزانه در هر 100 هزار نفر جمعیت بیشتر از 10 نفر باشد. شرایط نارنجی نیز به شرایطی گفته می شود که تعداد بیماران کرونایی بستری در هر شبانه روز بیشتر از 6 نفر باشد. وزارت بهداشت شرایط زرد را هم کمتر از چهار نفر ارزیابی می کند.

طبق آمار دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل که عصر امروز چهارشنبه 19 آذر ماه منشتر شد هم اکنون 936 بیمار با علایم ویروس کرونا در بیمارستان های این دو دانشگاه بستری هستند که آمار بیماران بستری نسبت به روز گذشته 51 نفر کمتر شد.

براساس این آمار در 24 ساعت گذشته 164 بیمار با علایم مشکوک ویروس کرونا در بیمارستان های دانشگاه های مازندران و بابل بستری و در همین مدت نیز 213 بیمار پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6182

به "خبرنگاران شرایط کرونایی شهرستان ساری قرمز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط کرونایی شهرستان ساری قرمز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید