ملاقات نوروزی دکتر طهرانچی با رئیس و مدیران مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برگزار گردید

به گزارش یومی بلاگ، جلسه ملاقات نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس و مدیران کل مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

ملاقات نوروزی دکتر طهرانچی با رئیس و مدیران مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ملاقات نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس و مدیران کل مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

دکتر طهرانچی در این ملاقات با اشاره به لزوم تدوین بسته مقابله با کرونا با توجه به شرایط خاص کشور، تاکید نمود که همه موارد مربوط به فرایند صدور ریز نمرات، مدرک موقت فارغ التحصیلی و دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب ارائه خدمات به وسیله میز خدمت و بدون احتیاج به حضور دانشجویان انجام گردد و مقرر شد دستورالعمل اجرایی و زیرساخت های لازم در اسرع وقت توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تنظیم و با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه ایجاد و فرآیند آن اجرایی گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی مأموریت داد تا پروتکل های لازم درباره تسویه حساب فارغ التحصیلان و اخذ امضاهای مربوط به فارغ التحصیلی به صورت دیجیتال، زیرساخت صدور مدارک فارغ التحصیلی و مدل برگزاری آزمون های EPT و آزمون های جامعه را طراحی کند.

در ادامه این جلسه بهروز طهماسب کاظمی مشاور رئیس دانشگاه در برنامه ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به همراه محمدرضا مهرادفر، محمد عابدی، لیلا طلایی پور و بابک مقصودی، گزارش عملکرد سال 98 این مرکز در بخش های مختلف از قبیل پذیرش دانشجویان جدیدالورود در مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری آزمون های مختلف، صدور مدارک فارغ التحصیلی و... ارائه کردند.

براساس گزارش های ارائه شده در این جلسه، علی رغم کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 98-99 بیش از 44 هزار دانشجوی جدید جذب و ثبت نام کرد که نسبت به مدت مشابه سال 97، 12 درصد افزایش داشته است.

دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در سال گذشته 10 دوره آزمون EPT در 12 حوزه تهران و شهرستان ها با حضور بیش از 66 هزار و 300 دانشجو، دو دوره آزمون معین سطح زبان انگلیسی با مشارکت واحد الکترونیکی، سه دوره آزمون سرانجام ترم زبان انگلیسی، آزمون جامع علوم پایه پزشکی، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی، آزمون کارورزی علوم پزشکی و اولین آزمون بورد تخصصی دامپزشکی در سال 98 را در موعد مقرر برگزار کرد.

در این جلسه با توجه به شرایط خاص کشور درپی شیوع ویروس کرونا، سناریوهای مختلف جهت برگزاری آزمون های EPT به صورت مجازی و با رعایت ضوابط در قالب آزمون iEPT و یا برگزاری حضوری این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی آنالیز و مقرر شد به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانشجویان دانشگاه، بنابر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم گیری درباره آزمون های سراسری، تصمیمی اتخاذ گردد که هیچ خلل در فرآیند آموزش و فارغ التحصیلان دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد نگردد. نتیجه تصمیمات اتخاذ شده طی دو هفته آینده ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3771

به "ملاقات نوروزی دکتر طهرانچی با رئیس و مدیران مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نوروزی دکتر طهرانچی با رئیس و مدیران مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید