خریداری 84 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: 84 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان خریداری شده که 420 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی تامین شده است.

خریداری 84 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، علیرضا رجائی اظهار کرد: در 9 ما سال جاری نسبت به سال گذشته در عملکرد بخش مسکن 15درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به احداث تکمیل و خرید مسکن شهری در 10 ماه سال جاری، اضافه نمود: 84 واحد مسکونی در 10 ماه جاری برای مددجویان تحت پوشش امداد استان اصفهان خریداری شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان توضیح داد: 420 میلیون تومان از هزینه های بخش مسکن از اعتبارات دولتی و مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون تومان از اعتبارات خیران و آورده مددجویان تامین شده است.

وی اعلام کرد: در قسمت تعمیرات و بازسازی مسکن نیز تعداد 178 منزل مددجویان بازسازی شده که به وسیله اعتبارات دولتی و مبلغ 245 میلیون تومان هزینه شده است.

رجائی با بیان اینکه بخشی از اقدامات مسکن در بخش تعمیرات و بازسازی هزینه می گردد، گفت: 66 مورد تعمیرات و بازسازی در زمینه احداث سرویس بهداشتی، حمام، حصار کشی و نیز آشپزخانه برای مددجویان تحت پوشش اجرا شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3493

به "خریداری 84 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 84 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید