خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران

به گزارش یومی بلاگ، کیتی دیدریش، برنده مسابقه مسافران که به وسیله سازمان جهانی گردشگری برگزار گشت، پس از ملاقات با دبیر کل این سازمان، سفرش را شروع می نماید.

خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران

کیتی دیدریش (Katie Diedeichs)، برنده مسابقه مسافران، که در چارچوب سال دنیای گردشگری پایدار برای توسعه (IY2017) طراحی شده بود، پس از دیدار با طالب ریفاعی، دبیر کل سازمان دنیای گردشگری، رسما سفر خود را آغاز کرد. او در حال آغاز سفری فراموش نشدنی به شش کشور است تا به دنیا بگوید که گردشگری قادر است تغییرات مثبتی ایجاد کند.

طالب ریفاعی، دبیر کل سازمان دنیای گردشگری در دیدارش با برنده این مسابقه گفت:

ما به مکان هایی که سفر می کنیم احترام می گذاریم، به تمدن احترام می گذاریم، به تاریخ احترام می گذاریم، به فرهنگ احترام می گذاریم، به طبیعت احترام می گذاریم، چرا که به این شکل در واقع به خودمان احترام گذاشته ایم. این ها منابع عزت نفس ما هستند. در این سال دنیای گردشگری پایدار برای توسعه پیغام ما برای تو، کیتی و برای کسانی که امیدواریم این پیغام در سفرهایت به آن ها برسانی این است: سفر کن، لذت ببر، احترام بگذار.

برنامه سفر دیدریش از مادرید به کلمبیا، مکزیک، رأس الخیمه در امارات متحده عربی، آلمان و ناحیه لمان در سوئیس است و سپس سفرش را در ژنو به انتها می رساند و همانجا در مراسم اختتامیه رسمی IY2017 در 19 دسامبر حاضر می گردد. در هر مقصد او با محلی ها آشنا می گردد، فرهنگ های نو را تجربه می نماید، خود را در طبیعت آن مکان غرق می نماید، به تفاوت ها احترام می گذارد و نمونه ای برای سفر مسئولانه خواهد بود.

کیتی دیدریش این فرصت را خواهد داشت تا دنیا را ببیند، از چیزهایی که می بیند، الهام و درس بگیرد تا در بازگشتش ما را با داستان ها و تجربه هایش غنی کند، و مهم تر از همه، نمونه ای از اثری باشد که رفتار مصرف کنندگان می تواند بر شکل گیری دوره آموزشی پایدار و مسئولانه داشته باشد.

در وب سایت مسابقه، روزانه پست هایی درباره فعالیت های کیتی و افرادی که با آن ها دیدار می نماید، گذاشته خواهد شد.

این سفر به لطف حمایت شرکایی مانند PR MEDIACO و Explore Worldwide ممکن شده است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9497

به "خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید