خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت نموده است

به گزارش یومی بلاگ، سرپرست تیم ملی والیبال ایران می گوید که شرایط تمرینی فوق العاده خوب است و هر وسیله ای که برای تمرین درخواست شده بلافاصله توسط فدراسیون تهیه شده و در اختیار اردو قرار گرفته است.

خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت نموده است

به گزارش خبرنگاران، توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال که سه شنبه وارد ایران شده بود، پس از منفی شدن تست کرونایش بلافاصله به اردوی ملی پوشان ملحق شد تا تمرینات به طور رسمی شروع گردد.

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران، درباره حضور این یاری مربی ایتالیایی گفت: از روزی که توتولو به اردوی تیم ملی ملحق شد، فرایند تیم متفاوت شد و شرایط جدی و رقابتی بین بازیکنان به وجود آمد.

او اضافه کرد: به هر حال بحث ماندن در تیم ملی است و همین باعث شده که ملی پوشان کوشش بیشتری انجام دهند و حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشند و رقابت تنگاتگی بین بازیکنان به وجود آید. آقای توتولو در بدو ورود جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان داشت و سیستم ها و تفکرات خود و آلکنو را توضیح داد. گفتنی است که تمرینات تیم ملی ایران با شکل و شمایل جدید و زیر نظر آقای توتولو و با تفکرات آلکنو در حال اجرا است.

گفته می شد که در اردوی ملی پوشان والیبال و در محل اسکان آنان مسائلی وجود دارد که باعث اعتراض بعضی از ملی پوشان شده است، خوشخبر در واکنش به این خبر گفت: شرایط فدراسیون والیبال و اردوی ما مانند گذشته بوده و هیچ تفاوتی ننموده است. اردوی سال جاری همانند سال های گذشته است و بسیاری در همین اردو از دوران نوجوانی عظیم شده اند. آن چیزی که ملی پوشان را حساس نموده شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

او اضافه کرد: باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی باید تغییراتی در شرایط اقامتی ملی پوشان وجود داشته باشد و فدراسیون والیبال تمام توان خود را گذاشته است که بتواند شرایط را به نحو احسن برای ملی پوشان تغییر دهد. غذای فدراسیون عالی بوده و دارای کیفیت و تنوع است و همگی از غذا رضایت کامل دارند.

خوشخبر گفت: شرایط تمرینی فوق العاده خوب بوده و هر وسیله ای که برای تمرین درخواست شده بلافاصله توسط فدراسیون تهیه شده و در اختیار اردو قرار گرفته است. تنها مسئله ای که وجود دارد شرایط اقامتی است که باز هم می گویم نسبت به گذشته تغییر ننموده است و شرایط پروتکل های بهداشتی مقداری کار ما را سخت نموده چرا که طبق این پروتکل اقامت تعداد زیادی از بازیکنان در یک اتاق ممنوع است. تعداد بازیکنان زیاد است و جا محدود. این باعث شده کمی ازدحام در اتاق ها داشته باشیم که شرایط را سخت می نماید. این مسائل با فدراسیون مطرح شده و در اسرع وقت این موضوع حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7316

به "خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید