دانشجویان تبریزی دو مقام برتر جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا را کسب کردند

به گزارش یومی بلاگ، تیم دانشگاه تبریز در هشتمین دوره جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی (فیرا کاپ آزاد ایران 2019)، مقام اول بهترین تیم شرکت کننده و در لیگ چالشی عبور از موانع، مقام اول قهرمانی این دوره مسابقات را کسب کرد.

دانشجویان تبریزی دو مقام برتر جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا را کسب کردند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تبریز، تیم دانشگاه تبریز در جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی (فیرا کاپ آزاد ایران 2019)، مقام اول بهترین تیم شرکت نماینده و در لیگ چالشی عبور از موانع، مقام اول قهرمانی این دوره مسابقات را کسب کرد.

در این مسابقات تیم دانشگاه تبریز در این دوره مسابقات با تیم Aura-VR در لیگ چالشی عبور از موانع، توانست مقام اول قهرمانی را به دست آورد.

این تیم با حضور اشکان عبدالوش، امیر حداد جدیدی و رضا نوبهاری به سرپرستی فرناز ماهان، گروه علوم کامپیوتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز مقام های برتر این دوره مسابقات را بدست آورده اند.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی (فیرا کاپ آزاد ایران 2019)، با همکاری فدراسیون دنیای رباتیک فیرا (FIRA) و کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا، برگزار گردید و تیم های برتر این مسابقات نیز می توانند در مسابقات دنیای رباتیک فیرا 2019 که سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، حضور پیدا نمایند.

این دوره از جشنواره، در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار گردید که از میان 24 رشته مسابقات رباتیک سال جاری، 14 لیگ مربوط به بخش دانش آموزی و 10 لیگ هم برای مسابقات بخش دانشجویی بوده است.

این مسابقات همه ساله در یکی از کشور های دنیا برگزار می گردد که عرصه ای را برای به چالش کشیدن محققان در زمینه ربات ها فراهم می نماید، و تا به حال نیز در کشور های همچون استرالیا، برزیل، فرانسه، چین، کره جنوبی، انگلیس و... به صورت سالیانه برگزار گردیده و تا به امروز پیشرفت های چشمگیری داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 195

به "دانشجویان تبریزی دو مقام برتر جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تبریزی دو مقام برتر جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید