داورزنی می تواند شرح دهد چرا نایب رئیسی آسیا از ایران گرفته شد

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با انجام انتخابات والیبال مناطق مختلف آسیا محمدرضا داورزنی کرسی خود در آسیا را از دست داد. پس از رای گیری روز چهارشنبه برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا رئیس فدراسیون ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد و یرمک از قزاقستان و عتیق الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی بودند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.

داورزنی می تواند شرح دهد چرا نایب رئیسی آسیا از ایران گرفته شد

محمدرضا داورزنی که پیش از این به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا فعالیت می کرد، با از دست دادن کرسی یک عضو تنزل پیدا کرد و به دنبال آن نایب رئیسی در آسیا را نیز از دست داد. خبری که سایت رسمی فدراسیون آن را منتشر نکرد و تنها عضویت داورزنی در هیات رئیسه را انعکاس داد.

بهنام محمودی در مصاحبه با خبرنگاران درباره از دست رفتن کرسی ایران در والیبال آسیا گفت: مسائل پشت پرده را نمی دانم ولی هر چقدر کرسی های آسیایی و دنیای داشته باشیم قطعاً به نفع والیبال ایران خواهد بود. تیم ملی والیبال ایران رشد خوبی در آسیا و دنیا داشته است اما در بحث تیم ها، مربیان، باشگاه ها، داوران و کرسی های بین المللی ضعف داریم که باید جبران گردد.

عضو کمیته فنی فدراسیون تاکید نمود: صربستان لیگ قدرتمندی ندارد اما صادر کننده بازیکن و مربی به دنیا است ما نیز باید در این زمینه فعال باشیم. باید کوشش کنیم کرسی های مختلف بین المللی کسب کنیم. احتیاج است بازنگری صورت گیرد و بتوانیم لابی انجام دهیم. تیم ملی والیبال صندلی خوبی دارد و بعد از فوتبال دومین رشته محبوب و پرطرفدار کشور است باید کوشش کنیم که فراتر برویم.

وی ادامه داد: ضروری است در کرسی های بین المللی نفوذ داشته باشیم. برای رسیدن به این منظور افرادی داریم که بتوان از آنها استفاده کرد.

محمودی در پاسخ به این سوال که ضعف مدیریتی از کجا ناشی می گردد که به راحتی کرسی از دست می رود؟ گفت: اصلاً در جریان اتفاقات نیستم و علت را باید از داورزنی پرسید. شاید به واسطه حضور دو ساله داورزنی در وزارت ورزش و دور بودن از ریاست فدراسیون والیبال این اتفاق اتفاق افتاده است. به هر حال کرسی ها بازنگری می گردد و شاید یکی از دلایل این موضوع بوده است. دیگران لابی بیشتری انجام داده اند. مسائلی وجود دارد که داورزنی بهتر می تواند شرح دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5693

به "داورزنی می تواند شرح دهد چرا نایب رئیسی آسیا از ایران گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی می تواند شرح دهد چرا نایب رئیسی آسیا از ایران گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید