دروازه بان هندبال زنان: امیدوارم برای نخستین بار جهانی شویم، احتیاج به اردوی منظم و تدارکاتی داریم

به گزارش یومی بلاگ، هانیه لک گفت: امیدوارم بتوانیم در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا برای نخستین بار سهمیه جهانی را کسب کنیم.

دروازه بان هندبال زنان: امیدوارم برای نخستین بار جهانی شویم، احتیاج به اردوی منظم و تدارکاتی داریم

هانیه لک، دروازه بان تیم اشتاده سازه مشهد در گفت وگو با خبرنگاران درباره حضور تیم ملی هندبال زنان در رقابت های قهرمانی آسیا کره جنوبی اظهار کرد: خیلی شادمان شدم که سهمیه مسابقات جهانی به شش تیم افزایش یافته و شادمان تر شدم که تیم ملی زنان هم در رقابت های آسیایی حضور پیدا می نماید. باید از پاکدل تشکر ویژه داشته باشم.

او اضافه کرد: امیدوارم تیم ملی زنان بتواند برترین نتیجه را در این مسابقات کسب کند و برای اولین بار به مسابقات جهانی صعود کند. البته می دانم کار خیلی سختی است ولی تیم ملی زنان ایران پتانسیل این امر را دارند.

لک ادامه داد: به نظرم مهم ترین احتیاج تیم ملی زنان در این زمان، برنامه ریزی دقیق است که فکر می کنم با تشکیل سازمان تیم های ملی خود به خود این اتفاق می افتد. هم چنین اردوهای منظم و بازی های تدارکاتی بسیار یاری کننده است. در دوره های گذشته که به مسابقات اعزام می شدیم متاسفانه به خاطر نداشتن بازی های تدارکاتی، در بازی های اول و دوم بسیار سردرگم بودیم و بازی به بازی بهتر می شدیم. این امر نقش مهم و حیاتی بازی های تدارکاتی برای منسجم و هماهنگ شدن بازیکنان یک تیم را نشان می دهد.

دروازه بان تیم اشتاده سازه مشهد درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی بانوان در رقابت های آسیایی هم گفت: امیدوارم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و نسبت به دوره گذشته نتایج بهتری بگیریم.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از 24 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم، 6 سهمیه جهانی توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7916

به "دروازه بان هندبال زنان: امیدوارم برای نخستین بار جهانی شویم، احتیاج به اردوی منظم و تدارکاتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان هندبال زنان: امیدوارم برای نخستین بار جهانی شویم، احتیاج به اردوی منظم و تدارکاتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید