برطرف مسائل مردم از مهمترین اولویت مدیران در ایلام باشد

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری ایلام گفت: مدیران فقط به دنبال دادن پاسخ نه به مردم نباشند بلکه با ارائه راهکارهای جدید و نو برای برطرف مسائل آنان اقدام نمایند و با مثبت اندیشی نگاهی مصلحانه به مسائل داشته باشند.

برطرف مسائل مردم از مهمترین اولویت مدیران در ایلام باشد

وی اضافه نمود: مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ یک از این پست ها و سِمت ها پایدار نخواهد ماند و راه نجات استان ایلام رفع مسائل و باز کردن گره کار مردم با استناد به نکات مثبت قوانین و ارائه راهکارهای مناسب است.

استاندار ایلام توضیح داد: رسالت همه مدیران کل خدمت به مردم و رفع مسائل آنان است و همه ما مأمور هستیم که مسائل مردم را حل کنیم چرا که مردم پای صندوق های رأی رئیس جمهور را انتخاب نموده و براین اساس که ایشان وعده حل مسائل مردم را داده است و نمایندگان نیز به وزرا رأی اعتماد داده اند که مسائل را رفع نمایند.

وی در این جلسه با اشاره به مطلبی که اخیرا در نشریات انتشار یافته و در آن رتبه استان در بحث محیط کسب کار اشاره شد اضافه نمود: باید این آمار را مورد آنالیز قرار داد که اگر درست است نسبت به رفع نقاط ضعف و بهبود محیط کسب و کار اقدام گردد و اگر این آمار نادرست است با ارائه اطلاعات دقیق و کارشناسی شده نسبت به اصلاح آن نیز کوشش کنیم.

وی گفت: بنده بارها و بارها بیان نموده ام که مدیران با نگاه مثبت به دنبال قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آیین نامه هایی باشند که بتوان با آنها مسائل مردم را رفع کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 137

به "برطرف مسائل مردم از مهمترین اولویت مدیران در ایلام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل مردم از مهمترین اولویت مدیران در ایلام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید