روستای کیرازلی کوش آداسی، روستایی دیدنی در ترکیه

به گزارش یومی بلاگ، کوش آداسی یکی از جزایری است که در 80 کیلومتری فرودگاه ازمیر جا خوش نموده است. این جزیره آرام و دوست داشتنی در ترکیه هواداران خاص خود را دارد و سالانه مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند.

روستای کیرازلی کوش آداسی، روستایی دیدنی در ترکیه

اگرچه جاذبه های متعددی در این جزیره وجود دارد که می تواند دلیل سفرتان به آن باشد، اما روستای کیرازلی یکی از بهترین جاذبه هایی است که بازدید از آن برای هر مسافری لذت بخش خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به آنالیز این روستا بپردازیم. پس همراه ما باشید.

چطور به روستای کیرازلی کوش آداسی برویم؟

شما میتوانید با تهیه تور کوش آداسی خبرنگاران به این منطقه برسید و یکروز از سفر خود را به گشت و گذار در این روستا اختصاص دهد. همچنین شما میتوانید بلیط پرواز کوش آداسی را تهیه نموده و با رزرو آنلاین بهترین هتل های کوش آداسی سفر شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.

همه آن چیزی که باید درباره روستای کیرازلی بدانید

روستای کیرازلی در 10 کیلومتری شرق کوش آداسی واقع شده است و باغ های میوه متنوع آن در میان مسافران و گردشگران مشهور است. این روستا که با تاکستان های مختلفی احاطه شده است، فضایی زیبا و آرام دارد و می تواند بهترین مقصد برای گشت و گذارتان باشد.

اگر به دنبال خانه های سنتی کشور ترکیه هستید و می خواهید حال و هوای روزهای گذشته را از نزدیک تجربه کنید بدون شک روستای کرازلی بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

کافی است بار و بندیل تان را جمع کنید و با تور یا افراد بلد راهی این روستا شوید. زمانی که به نزدیکی روستا می رسید باغ های انگور و سایر باغ هایی که با میوه های مختلف پوشیده شده اند نظرتان را به سمت خود جلب می نماید.

وقتی داخل روستا قدم می گذارید خانه های روستایی در میان کوچه های پر پیچ و خم اولین چیزی است که شما را به سمت خود می کشد. در میان این کوچه های آرام و دنج قدم بزنید و با مردمانی که مهمان نواز و خونگرم هستند معاشرت کنید.

بیشتر افرادی که در این روستا زندگی می نمایند کشاورز هستند و به باغداری مشغول اند. کوچه های پر پیچ و خم این روستا با درختان کهن و سر به فلک کشیده ای احاطه شده اند و قدم زدن در میان آن ها می تواند حال و هوایتان را عوض کند.

هوای تازه و عکاسی در میان این همه جاذبه قدیمی می تواند بهترین هدیه برای شمایی باشد که خودتان را به روستای کیرازلی رسانده اید. بعدها که از سفر برگشتید می توانید نگاهی به آلبوم عکس هایتان بیندازید و خاطرات سفرتان را در کنار خانواده و دوستان تان مرور کنید.

در کنار همه این مواردی که بیان کردیم، روستای کرازلی بازارهای محلی جذابی هم در اختیارتان می گذارد. اگر توانستید آخر هفته به این روستا سفر کنید بازارهای محلی که در آن ها موارد مختلفی همچون میوه، سبزیجات و خوراکی های لذیذ به فروش می رسد را به هیچ عنوان از دست ندهید. در کنار خرید می توانید با آداب و رسوم مردمان این منطقه نیز آشنا شوید و با آن ها خو بگیرید.

این بازارها به دست اهالی محلی ساخته شده اند و رنگ و بوی سنتی دارند. اگر تا به حال برای سفر به این روستای جذاب قانع نشدید بهتر است بدانید که در کنار این موارد می توانید با پایکوبی و آواز محلی مردم این روستا نیز از نزدیک آشنا شوید و کنار آن ها لحظات خوشی را سپری کنید.

جاذبه های روستای کیرازلی کوش آداسی

زمانی که به جزیره کوش آداسی سفر می کنید خودتان را برای بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی مختلفی آماده نمایید. اگر عاشق طبیعت هستید و گشت و گذار در میان درختان سر به فلک کشیده و استشمام هوای تازه را دوست دارید، بدون شک سفر به روستای کرازلی بهترین هدیه برایتان خواهد بود.

گوشه و کنار این روستای بی نظیر و منحصر به فرد را کاوش کنید و خودتان را به صرف غذای محلی که با سبزیجات و مواد تازه تهیه شده اند مهمان نمایید. بدون شک سفر به این روستا تجربه های نابی در اختیارتان می گذارد و تبدیل به یکی از بهترین سفرهای عمرتان می گردد.

ازمیرترکیهکوش آداسی

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6628

به "روستای کیرازلی کوش آداسی، روستایی دیدنی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای کیرازلی کوش آداسی، روستایی دیدنی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید