زمینه سرمایه گذاری ایتالیا در مشهد فراهم می گردد

به گزارش یومی بلاگ، دبیر جاده ابریشم اروپا گفت: کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا آماده سرمایه گذاری در مشهد هستند و زمینه این سرمایه گذاری فراهم می گردد.

زمینه سرمایه گذاری ایتالیا در مشهد فراهم می گردد

با ما همراه باشید و با تور مسافرتی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، جان روزاریو فلگرینو ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت سرمایه گذاری ایتالیا و مشهد گفت: ایتالیا علاوه بر اینکه با هدف ارائه طرح و ایده به ایران آمده قصد خلق شغل دارد.

وی با اشاره به این که در اجرای طرح های خود به هیچ عنوان قصد آسیب به محیط زیست را نداریم و با طرح هایی که این قصد را داشته باشند همکاری نمی کنیم بیان نمود: برای انجام پروژه های بزرگ احتیاج است که مهندسان داخلی و خارجی به مذاکره و بازدید بپردازند و پس از رسیدن به نتیجه تکنولوژی ها به ایران معرفی می شوند.

دبیر جاده ابریشم اروپا عنوان نمود: تمام استانداردهای ارائه شده به وسیله ایتالیا دارای معتبرترین استاندارد اروپا است و تمام طرح ها نیز ضد زلزله و صد در صد مقرون به صرفه خواهد بود.

جان روزاریو فلگرینو با اشاره به این که سه پروژه اصلی برای کشور ایران پیشنهاد شده، در خصوص این پروژه ها گفت: مهم ترین این پروژه ها هتل های پنج ستاره ای است که از لحاظ قیمتی مطابق با مهمانسراهاست و تنها به فضای 43 متری احتیاج دارد.

وی با اعلام این که خدمات استراحت در این هتل یک تا دوساعته برای رانندگان بین راهی رایگان است اضافه نمود: با توجه به این که تعداد تصادفات رانندگی در جاده ها به دلیل بی خوابی راننده ها منجر به مرگ تعداد بیشماری از مردم می گردد این خدمات به صورت رایگان در اختیار راننده و شاگرد راننده قرار می گیرد.

جان روزاریو فلگرینو با بیان این که شرکت ما نماینده 906 شرکت اروپایی است ادامه داد: اروپا آمادگی سرمایه گذاری در ایران را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2805

به "زمینه سرمایه گذاری ایتالیا در مشهد فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سرمایه گذاری ایتالیا در مشهد فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید