زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال، لیگ را رصد می نمایند

به گزارش یومی بلاگ، بازیکن پست چهار تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: کادر فنی تیم ملی ایران جهت انتخاب نفرات مد نظرشان، قطعا بازی های لیگ را پیگیری می نمایند.

زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال، لیگ را رصد می نمایند

به گزارش خبرنگاران، آرمان زنگنه بازیکن پست 4 تیم بسکتبال مهرام تهران، درباره پیروزی این تیم مقابل مس کرمان در هفته نوزدهم لیگ، گفت: ابتدا باید بگویم که از این برد بسیار خوشحالم چون امروز دو بازیکن اصلی تیم ما به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و مجبور بودیم از جوانان خود استفاده کنیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

او اضافه نمود: خوشبختانه جوانان ما در این بازی بسیار خوب عمل کردند و نشان دادند استعداد خوبی دارند که اگر به آنها توجه گردد در آینده می توانند به تیم ملی ایران نیز یاری نمایند.

زنگنه درباره نظارت کادر فنی تیم ملی روی بازیکنان شاغل در لیگ برتر نیز گفت: قطعا کادر فنی عملکرد بازیکنان در لیگ ها را زیر نظر دارند، سرمربی و یاری مربی تیم ملی هر دو با تیم های خود در لیگ حضور دارند و مطمئنا عملکرد نفرات مد نظرشان را آنالیز می نمایند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات لیگ در سالن افراسیابی تماشاگران را به سالن مسابقات بسکتبال می آورد، شرح داد: قطعا همینطور است و اگر این اتفاق رخ دهد تماشاگران زیادی به سالن ها خواهند آمد. البته گویا اقدامات لازم انجام شده و به زودی این سالن را جهت برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال تجهیز و به فدراسیون تحویل می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2633

به "زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال، لیگ را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال، لیگ را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید