سامان قدوس: سقوط آمیا به دسته پایین تر ناعادلانه است

به گزارش یومی بلاگ، سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیا سقوط این تیم از لیگ دسته اول فرانسه را ناعادلانه دانست.

سامان قدوس: سقوط آمیا به دسته پایین تر ناعادلانه است

به گزارش خبرنگاران، سایت Fotbollskanalen سوئد پیش از نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ دسته اول فرانسه و اعلام قهرمانی تیم پاری سن ژرمن و سقوط آمیا به دسته پایین تر مصاحبه ای با سامان قدوس انجام داده است.

قدوس با اشاره به دقایق اندک بازی در فصل جاری لیگ دسته اول فرانسه به خاطر مصدومیت و محرومیت 4 ماهه از سوی فیفا به خاطر عقد قرارداد داخلی با تیم اوئسکای اسپانیا پیش از پیوستن به آمیای فرانسه گفت: این اتفاق ها واقعاً خوب بودند، زیرا باید به مسیرهای دیگری فکر می کردم. همیشه فرد مثبت اندیشی بودم و بنابراین با محرومیت از سوی فیفا به این موضوع فکر کردم که 4 ماه زمان برای آمادگی پیش فصل در اختیار دارم. در این زمان می توانستم همه ضعف هایم را بهبود بخشم. تماشای بازی فوتبال برای من سخت بود، زیرا هیچ تاثیری نمی توانستم در آن داشته باشم.

مهاجم تیم آمیای فرانسه ادامه داد: هنگام حضور در تمرین های گروهی با وجود محرومیت چنان احساس خوبی داشتم که تا پیش از آن هرگز تجربه نکرده بودم. احساس قدرت، سرعت، تکنیک، شم گلزنی و استقامت داشتم. همه چیز بهتر شده بود. پس از این زمان و یک ماه پیش از خاتمه محرومیت 4 ماهه مصدوم شدم. این اتفاق باعث شد مدت زمانی را برای بازی از دست بدهم.

قدوس پس از بازی 69 دقیقه ای برابر تیم مون پولیه 2 ماه دیگر را برای بازی در فصل اخیر لوشامپیونه از دست داد. او در این رابطه گفت: خیلی سخت بود. فکر نمی کردم پس از خاتمه محرومیت 4 ماهه غیبتم تا این اندازه طولانی شود و 2 ماه دیگر هم نباشم. بدین خاطر هر هفته به خودم می گفتم که هفته آینده می توانم دوباره تمرین ها را از سر بگیرم. هفته بعد از پزشک تیم آمیا می پرسیدم اکنون می توانم بازی کنم؟ او هم در پاسخ می گفت باید ببینیم چه پیش می آید. این فرایند برای هفته بعد هم ادامه داشت.

این بازیکن خاتمه با بازی 45 دقیقه ای در ترکیب آمیا برابر تیم متز بازگشت. سپس نمایش درخشانی برابر تیم مارسی ارائه داد و گل زد.

مهاجم تیم آمیا درباره این 2 بازی بیان کرد: انگار می خواستیم 3 امتیاز را از دست بدهیم. پس از گلزنی من همه چیز تغییر یافت. این یک احساس عالی بود. نمی دانستم کجا بروم و چه کنم. پرواز در بازی برابر مارسی یک احساس عالی بود.

سامان قدوس در واکنش به تعلیق لیگ لوشامپیونه به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: پرسش بسیار سختی است و نمی دانم چه می شود. سقوط تیم آمیا به دسته پایین تر تصمیم ناعادلانه ای است. 10 بازی را پیش رو داریم و با کمی صبوری می توانند مانع تعطیلی لیگ شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4067

به "سامان قدوس: سقوط آمیا به دسته پایین تر ناعادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس: سقوط آمیا به دسته پایین تر ناعادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید