ستاره بوندس لیگایی کاشیما، غایب احتمالی فینال

به گزارش یومی بلاگ، آخرین خبر از این بازیکن به تمرین روز دوشنبه کاشیما مربوط می گردد که آتسوتو یوچیدا فقط نرم دوی کرد و سپس به تماشای تمرین هم تیمی هایش نشست تا حضورش در بازی شنبه مبهم بماند.

ستاره بوندس لیگایی کاشیما، غایب احتمالی فینال

به گزارش خبرنگاران ، شاید در تیم کاشیما همه نگاه ها به سرجینیو برزیلی و یا سوزوکی باشد اما بدون شک آتسوتو یوچیدا مدافع راست 30 ساله این تیم مهمترین چهره آنتلرز به حساب می آید. یوچیدا در همین کاشیما مشهور و شناخته شد. او در سه فصل متوالی 2008،2007 و 2009 با کاشیما قهرمان جی لیگ شد، در سال 2007 قهرمان جام امپراتوری و در سال های 2009 و 2010 هم قهرمان سوپرجام ژاپن.

یوچیدا در سال های 2008 و 2009 در تیم منتخب جی لیگ نهاده شد و بعد از چهار سال بازی در ژاپن، با قراردادی سه ساله و 1.5 میلیون یورویی به شالکه پیوست. او در مجموع 7 فصل برای شالکه بازی کرد و در فصول 2013-2012 و 2014-2013 در تیم منتخب بوندس لیگا نهاده شد. یوچیدا در شالکه یکی از بهترین ها بود و در سال 2011 که می تواند بهترین سال فوتبالش باشد، هم با تیم ملی ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا شد و هم با شالکه قهرمان جام حذفی و سوپرجام آلمان.

این بازیکن البته در دو فصل آخر حضورش در شالکه شرایط خوبی نداشت تا اینکه به تیم دسته دومی یونیون برلین پیوست اما فقط دو بار برای این تیم بازی کرد و در نهایت در ژانویه 2018 بعد از هفت سال و نیم به کاشیما برگشت. از آن زمان، یوچیدا در 15 بازی برای کاشیما به میدان رفته و در لیگ قهرمانان هم 4 بازی انجام داده است. او در بازی های یک چهارم نهایی مقابل تیانجین تدا و همین طور در بازی رفت نیمه نهایی مقابل سامسونگ فیکس بود اما بازی برگشت نیمه نهایی را به خاطر مصدومیت از دست داد و شاید در بازی رفت کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم نتواند بازی کند.

آخرین خبر از این بازیکن به تمرین روز دوشنبه کاشیما مربوط می گردد که آتسوتو یوچیدا فقط نرم دوی کرد و سپس به تماشای تمرین هم تیمی هایش نشست تا حضورش در بازی شنبه مبهم بماند.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 76

به "ستاره بوندس لیگایی کاشیما، غایب احتمالی فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بوندس لیگایی کاشیما، غایب احتمالی فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید