علیزاده: 3 امتیاز حق پرسپولیس بود، داور می توانست مهربانانه تر سوت بزند

به گزارش یومی بلاگ، معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس بهتر از تیم ما بازی کرد و 3 امتیاز حق این تیم بود.

علیزاده: 3 امتیاز حق پرسپولیس بود، داور می توانست مهربانانه تر سوت بزند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیزاده در سرانجام ملاقات مس رفسنجان با پرسپولیس که با شکست یک بر صفر مس همراه بود، گفت: پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و این برد را به حریف تبریک می گویم. بازیکنان آسیب دیده داشتیم و نفراتی همچون دروازه بان و مدافع وسط تیم آسیب مصدوم بودند و به بازی امروز نرسیدند. در مجموع این برد حق پرسپولیس بود.

وی درباره عملکرد ربیعی روی نیمکت مس گفت: از عملکرد سرمربی تیم رضایت صددرصدی داریم و اگر بتوانیم، با او تمدید می کنیم. تیم خوبی هستیم و هدف مان این است که در لیگ برتر بمانیم.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره تقویت این تیم برای نیم فصل دوم عنوان نمود: بعد از بازی بعدی و در کمیته فنی با حضور ربیعی برنامه هایش را می گیریم. ربیعی اسامی بازیکنانی را اعلام نموده، ولی بعد از بازی بعدی صددرصد تیم را تقویت می کنیم، چون نیم فصل دوم با نیم فصل اول فرق دارد.

علیزاده درباره عملکرد حمید حاج ملک داور این بازی گفت: عملکرد داور بد نبود، ولی صحنه های 50-50 را به نفع حریف می زد. من هم در استقلال و هم پرسپولیس بازی نموده ام و طبیعی است که داوران به تیم های پایتخت بیشتر حال می دهند. داور می توانست کمی مهربانانه تر سوت بزند. کاری به صحنه اخراج بازیکن مس ندارم، ولی آن صحنه که برای کریم زاده افتاد، در سوی مقابل با خطای بازیکن پرسپولیس روی امامعلی هم رخ داد، اما داور به بازیکن پرسپولیس کارت نشان نداد. ما احترام می گذاریم، ولی داور می توانست مهربانانه با ما رفتار کند؛ البته باخت را توجیه نمی کنیم و به حریف تبریک می گوییم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6643

به "علیزاده: 3 امتیاز حق پرسپولیس بود، داور می توانست مهربانانه تر سوت بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: 3 امتیاز حق پرسپولیس بود، داور می توانست مهربانانه تر سوت بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید