علیپور: انتقاد طرفداران پرسپولیس بی جا نبود، بزرگترهای تیم درباره مسائل اقتصادی صحبت نمایند

به گزارش یومی بلاگ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد نقدها طرفداران این تیم از خودش، فنی بوده و بی جا نبود.

علیپور: انتقاد طرفداران پرسپولیس بی جا نبود، بزرگترهای تیم درباره مسائل اقتصادی صحبت نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیپور پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: با برنامه وارد زمین شدیم و نساجی هم تیم بسیار خوبی بود. خیلی مهم بود که نیم فصل اول را با سه امتیاز به خاتمه برسانیم تا طرفداران خشنود شوند، به صدر جدول صعود کنیم و نیم فصل دوم را با قدرت استارت بزنیم.

وی درباره اینکه طرفداران پرسپولیس می ترسند اتفاق استراماچونی برای کالدرون هم تکرار گردد، توضیح داد: من در جایگاهی نیستم که درباره استراماچونی یا فرد دیگری نظر بدهم. بهتر است باشگاه در این خصوص صحبت کند.

مهاجم پرسپولیس درخصوص کم شدن فشار طرفداران از روی دوش او اعلام کرد: طرفداران دوست داشتند سرحال شوم و به تیم یاری کنم. آنها انتقاد بی جایی نداشتند و انتقادشان فنی بود. خدا را شکر با کوشش بچه ها و با تمرین و جدیت خودم، به فرایند سابقم بازگشتم و انشاءالله در نیم فصل دوم بتوانم با قدرت بیشتری تمرین کنم و همان علیپوری شوم که طرفداران می خواستند ببینند.

علیپور درباره پاس گل های خودش به سایر بازیکنان پرسپولیس گفت: موفقیت تیم از موفقیت یک نفر مهم تر است. اگر موقعیت پاس گل داشته باشم، پاس می دهم و اگر در موقعیت گلزنی باشم، گل می زنم.

وی در خصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: من با باشگاه قرارداد دارم.

مهاجم پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: بزرگترهای تیم در این باره بهتر صحبت می نمایند و من در حدی نیستم که درخصوص شرایط اقتصادی صحبت کنم. ما مشکل داریم، اما صحبت در این باره را به بزرگتر تیم می سپاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2451

به "علیپور: انتقاد طرفداران پرسپولیس بی جا نبود، بزرگترهای تیم درباره مسائل اقتصادی صحبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: انتقاد طرفداران پرسپولیس بی جا نبود، بزرگترهای تیم درباره مسائل اقتصادی صحبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید