عملکرد شاگردانم در چک رضایت بخش بود، برای آمریکا برنامه داریم

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی تیم های ایران و جمهوری چک، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: تیم ایران در این مسابقه جدی تر بازی کرد. بازیکنان ایران لحظاتی را در زمین بسیار تماشایی بازی کردند.

عملکرد شاگردانم در چک رضایت بخش بود، برای آمریکا برنامه داریم

وی اضافه کرد: معنوی نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا تصمیم خود را در مورد ترکیب نهایی تیم بگیرم. از بازی او راضی هستم. البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار انتخاب را سخت می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز تاید کرد: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می دانیم که سرویس های پرشی خوبی دارد.

کواچ همچنین گفت: تیم ملی والیبال آمریکا هم با تیم های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای محبت آمیز ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می کنیم با نهایت تلاش از سرویس های خوبی بهره مند شویم و تفاوت ها را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه محبت آمیز و تدارکاتی با جمهوری چک به رجحان سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح امروز پراگ را به مقصد لس آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1220

به "عملکرد شاگردانم در چک رضایت بخش بود، برای آمریکا برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد شاگردانم در چک رضایت بخش بود، برای آمریکا برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید