فن درسار: نمی خواهیم بازیکنان خود را ارزان از دست بدهیم

به گزارش یومی بلاگ، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس برای مشتریان ستاره های این تیم خط و نشان کشید.

فن درسار: نمی خواهیم بازیکنان خود را ارزان از دست بدهیم

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد که از سال 2015 به عنوان مدیر اجرایی باشگاه آژاکس مشغول به کار است، انتظار ندارد این باشگاه هلندی در پنجره تابستانی پیش رو به بازیکنان خود چوب حراج بزند و بازیکنانی همچون دونی فن دبیک و آندره اونانا را به خاطر بحران اقتصادی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، ارزان از دست بدهد.

پس از درخشش شاگردان اریک تن هاخ در رقابت های لیگ قهرمانان در فصل 19-2018 چند ستاره آژاکس از این تیم جدا شدند، از جمله فرنکی دیونگ، ماتیس دلیخت و حکیم زیاش. حالا باشگاه هایی همچون منچستریونایتد و رئال مادرید هم شرایط فن دبیک 23 ساله را زیرنظر دارند. همچنین زمزمه جدایی آندره اونانا و نیکلاس تاگلیافیکو از آژاکس هم به گوش می رسد.

ادوین فن درسار در گفت وگو با شبکه تلویزیونی NOS هلند گفت: ما می دانیم که بازیکنان مان پس از چند سال بازی برای آژاکس رویای ترک این تیم به منظور بازی در لیگی بهتر را دارند، اما این اتفاق تنها با موافقت مارک اورماس (مدیر ورزشی آژاکس) و باشگاه می تواند رخ دهد. همواره کسانی هستند که بخواهند از یک بحران سود ببرند و بعضی باشگاه ها مجبور خواهند بود بازیکنان خود را با رقمی کمتر بفروشند، اما به نظرم آژاکس به لطف قدرت اقتصادی بالای خود در موقعیتی خوب قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: بنابراین ما نیازی به فروش بازیکنان نمی بینیم، اما با بازیکنان خود توافق هایی نموده ایم و آنها زیر رقم خاصی آژاکس را ترک نخواهند کرد. ما نمی خواهیم بازیکنان خود را ارزان از دست بدهیم و در این شرایط ترجیح می دهیم آنها را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4379

به "فن درسار: نمی خواهیم بازیکنان خود را ارزان از دست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن درسار: نمی خواهیم بازیکنان خود را ارزان از دست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید