قاب چرمی آیفون که 2 برابر گوشی قیمت دارد، عکس

به گزارش یومی بلاگ، زومیت نوشت: شرکت کاویار قاب های جدیدی برای آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس فراوری نموده است که حدود 2 هزار دلار قیمت دارند.

قاب چرمی آیفون که 2 برابر گوشی قیمت دارد، عکس

اپل شهریور سال جاری علاوه بر رونمایی سری آیفون 15، قاب محافظ FineWoven را معرفی کرد و تصمیم گرفت به عنوان بخشی از کوشش های زیست محیطی اش، فروش لوازم جانبی چرمی را متوقف کند.

قاب های پارچه ای FineWoven گوشی آیفون انتقادهای زیادی را در پی داشتند. بعضی از طبیعی نبودن چرم گله می کردند و بعضی دیگر مقاومت آن ها را کافی نمی دانستند.

  • دخترانی که معمای بزرگ ریاضی را حل کردند

به منظور برطرف ایرادها، شرکت Caviar مستقر در دبی که با فراوری دستگاه های لوکس سفارشی شناخته شده است، محافظ های FineWoven اپل را با چرم اصلی برند Hermes جایگزین کرد.

کاویار می گوید که از روی قاب های FineWoven اپل، پوشش پارچه ای را ضمن حفظ قابلیت مگ سیف، با چرم طبیعی Hermes جایگزین نموده است که در سه رنگ نارنجی، آبی و قهوه ای عرضه می شوند.

قاب نارنجی با چرم Hermes Epsom پوشیده شده است؛ درحالی که قاب های آبی و قهوه ای روکش چرم Hermes Togo دارند. هر سه قاب تاج برجسته کاویار را دارند که از آلیاژ جواهرات ساخته و با طلای 24 عیار روکش شده است.

قاب های چرمی Caviar برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس، ازطریق وب سایت کاویار به ترتیب با قیمت 2٬060 و 2٬130 و 2٬200 دلار فروخته می شوند.

  • جومونگ و سوسانو به روایت هوش مصنوعی / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 10 دی 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13776

به "قاب چرمی آیفون که 2 برابر گوشی قیمت دارد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب چرمی آیفون که 2 برابر گوشی قیمت دارد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید