ماجرای ربودن پسر 24 ساله توسط 6 آدم ربا

به گزارش یومی بلاگ، سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: سحرگاه شنبه چند نفر با مراجعه به منزل فردی در شهرستان سرایان وی را با تهدید ربودند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند که بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

ماجرای ربودن پسر 24 ساله توسط 6 آدم ربا

به گزارش شرق، فرمانده انتظامی استان بیان نمود: آنالیز های مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان بیرجند حرکت نموده اند که موضوع به تیم های گشت کنترلی 110 اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهر ها کنترل شد.

سردار شجاع با بیان اینکه یکی از تیم های گشت نامحسوس مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به سه خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه شهرستان بیرجند مشکوک شدند، اضافه کرد: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد، بعد از آنالیز، کمتر از دو ساعت از وقوع آدم ربایی، خودرو ها توقیف و شش آدم ربا دستگیر شدند. وی توضیح داد: مأموران گروگان 24 ساله را در یکی از خودرو ها شناسایی کردند که خودرو ها و شش متهم آدم ربایی توقیف و به پلیس آگاهی منتقل و به مقام قضائی معرفی شدند. سردار شجاع اظهار داشت: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم ربایان مباحث اقتصادی مطرح شده که تحقیقات تکمیلی دراین باره ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4442

به "ماجرای ربودن پسر 24 ساله توسط 6 آدم ربا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ربودن پسر 24 ساله توسط 6 آدم ربا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید