مسافر بزرگ عربستان این بار از انگلیس ، اسطوره آبی ها در راه ریاض

به گزارش یومی بلاگ، تری که در حال حاضر به عنوان مشاور در آموزشگاه باشگاه چلسی فعالیت می نماید در صورت قبول راهنمایی الشباب به جمع کثیر ستاره های حاضر در فوتبال باشگاهی عربستان ملحق خواهد شد.

مسافر بزرگ عربستان این بار از انگلیس ، اسطوره آبی ها در راه ریاض

به گزارش خبرنگاران مدافع سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی در آستانه پیوستن به استیون جرارد در لیگ عربستان واقع شده است. روزنامه سان با اعلام خبر تواق شفاهی جان تری با سران باشگاه الشباب مدت این همکاری احتمالی را دو ساله دانست.

گفته می گردد که مذاکرات دو طرف از یک ماه پیش شروع شده و آنها در حال توافق برای امضای قراردادی دو ساله هستند که می تواند تا چهار سال نیز تمدید گردد.

تری که در حال حاضر به عنوان مشاور در آموزشگاه باشگاه چلسی فعالیت می نماید در صورت قبول راهنمایی الشباب به جمع کثیر ستاره های حاضر در فوتبال باشگاهی عربستان ملحق خواهد شد.

اوج رقابتی که در صورت حضور تری در عربستان باید شاهد آن باشیم، تقابل الاتفاق و الشباب خواهد بود؛ جایی که تری و جرارد، دو ستاره سابق فوتبال انگلیس، باید در کسوت سرمربی باهم دوئل نمایند. البته رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول، نیز در حال حاضر به عنوان سرمربی باشگاه القادیسه عربستان، مشغول به کار است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13580

به "مسافر بزرگ عربستان این بار از انگلیس ، اسطوره آبی ها در راه ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافر بزرگ عربستان این بار از انگلیس ، اسطوره آبی ها در راه ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید