مشخصات سری جدید موبایل ویوو فاش شد

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی ویوو میخواهد از سری جدید موبایل هایNEX در چین رونمایی کند. این سری موبایلVivo NEX 3 نام دارد و هرچند بعضی ویژگی های آن تعیین شده بود اما به تازگی تعیینات کامل آن فاش شده است.

مشخصات سری جدید موبایل ویوو فاش شد

طبق گزارش های موجود موبایل های ویوو نکس 3(Vivo NEX 3) و نکس 3 5G تقریبا ویژگی های یکسانی دارند و همانطور که نامشان نشان می دهد یکی از آنها از استاندارد اینترنت5Gپشتیبانی می نماید.

این موبایل ها نمایشگر 6.89 اینچی مدل واترفال با وضوح 2256 در 1080 پیکسل دارند. همچنین به نظر می رسد نسبت نمایشگر به بدنه موبایل نیز 99.6 درصد باشد که خارق العاده به نظر می رسد.

در کنار این موارد یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نصب شده است. این دستگاهها مجهز به تراشه اسنپ دراگون 855 پلاس اسنپ دراگون با 8 هسته هستند. البته موبایل نکس 3 5G تراشه اسنپ دراگونX50 دارد تا قابلیت اتصال به شبکه اینترنت5G را فراهم کند.

این موبایل ها مجهز به 3 دوربین پشتی هستند. دوربین اصلی پشتی 64 مگاپیکسل است. دوربین جلویی دستگاه نیز 16 مگاپیکسل اعلام شده است.

تلفن های هوشمند ویوو با 8 و 12 گیگابایت RAM عرضه می شوند و برای حافظه داخلی آنها سه گزینه 128،256 و 512 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت فراوری کننده همچنان جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ نموده است. این دستگاهها باتری 4500 میلی آمپری خواهند داشت.

هرچند ویژگی های کامل سری ویوو نکس3 فاش شده اما هنوز معین نیست این شرکت دستگاه ها را در چه زمانی عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 908

به "مشخصات سری جدید موبایل ویوو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات سری جدید موبایل ویوو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید