مشکل صدور مجوز خانه های مسافر در کرمانشاه حل شد

به گزارش یومی بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دسستی و گردشگری استان کرمانشاه از حل مشکل صدور مجوز برای خانه های مسافر در این استان اطلاع داد.

مشکل صدور مجوز خانه های مسافر در کرمانشاه حل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری امروز سه شنبه 14 اسفند در گفتگویی گفت: متاسفانه سالها خانه های مسافر این استان بدون مجوز اقدام به اسکان مسافران و گردشگران کردند.

او اضافه کرد: در شرایطی که فعالیت واحدهای اقامتی رسمی به عنوان بخش مهم صنعت گردشگری رونق نسبی دارد، این خانه های مسافر همچون رقیبی سرسخت در رقابتی نابرابر با واحدهای اقامتی رسمی قرار داشتند.

قادری توضیح داد: طی مکاتبات و جلساتی که با مسئولین مربوطه خصوصا معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه انجام شد مقرر شد مجوز خانه های مسافر برای افراد متقاضی صادر گردد.

او نحوه ثبت نام و آنالیز درخواست ها را اینگونه اعلام کرد که افراد متقاضی درخواست های خود را به این اداره کل و یا ادارات شهرستان ها تحویل داده و پس از آنالیز استعلامات و ضوابط مربوطه توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و پلیس اماکن نیروی انتظامی مجوز خانه های مسافر صادر می گردد.

در ادامه با بیان اینکه از امروز فعالیت خانه های مسافر بدون مجوز ممنوع بوده و با آنها برخورد خواهیم کرد، اضافه کرد: این اقدام در راستای رضایتمندی گردشگران از خدمات و امکانات خانه های مسافر بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در سرانجام از پرداخت تسهیلات کم بهره جهت تجهیز و تعمیر خانه های مسافر خصوصا در مناطق زلزله زده اطلاع داد.

خانه های مسافر بدون مجوز از پرداخت عوارض، صرف هزینه های ضروری برای ارتقای کیفیت، رعایت اصول بهداشتی و امنیتی معاف و از چشم تیزبین ناظران و بازرسان دور بودند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 781

به "مشکل صدور مجوز خانه های مسافر در کرمانشاه حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل صدور مجوز خانه های مسافر در کرمانشاه حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید