مصائب برقی شدن بیوک برای نمایندگی هایش ، الکترا، 2024 به بازار می آید

به گزارش یومی بلاگ، بیوک ژوئن امسال را با یک خبر هیجان انگیز شروع کرد؛ این خودروساز تا انتها دهه به یک برند کامل خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.

مصائب برقی شدن بیوک برای نمایندگی هایش ، الکترا، 2024 به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور1، اولین خودروی الکتریکی فراوریی بیوک در سال 2024 برای بازار آمریکای شاقتصادی عرضه خواهد شد.

طبیعتاً، این حرکت مستلزم آن است که فروشندگان، پولی را برای تبدیل نمایشگاه ها و مراکز خدماتی خود به وسایل نقلیه الکتریکی که شامل ایستگاه های شارژ و سایر به روزرسانی ها می گردد، سرمایه گذاری نمایند.

برای فروشندگانی که نمی خواهند چنین سرمایه گذاری قابل توجه را انجام دهند، بیوک یک راه پیشنهاد می نماید. دانکن آلدرد، معاون جهانی بیوک به وال استریت ژورنال گفت که اولین بار در خصوص این پیشنهاد صحبت نموده است.

آلدرد گفت: لزوما همه نمی خواهند این کار را انجام دهند؛ بسته به این که نمایشگاه شان در کجا واقع شده یا سطح هزینه ای که این گذار، مستلزم آن است. بنابراین اگر آنها بخواهند از فرانشیز بیوک خارج شوند، ما به آنها یاری اقتصادی خواهیم کرد تا این کار را انجام دهند.

آلدرد پیش تر گفته بود: لوگوی تازه بیوک، استفاده از سری نامگذاری الکترا و ظاهر طراحی تازه برای محصولات آینده، برند ما را متحول خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

  • علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز فراوری نشده است | اپل بالاتر از تسلا

همانطور که گفته شد، اولین خودروی الکتریکی بیوک در سال 2024 معرفی خواهد شد. مفهوم Wildcat EV پیش نمایش زبان طراحی تازه بیوک در انتقال آن به خودروی الکتریکی است. این شرکت بعلاوه چندین مدل را برای بازار چین معرفی نموده است؛ یکی از آنها در حال حاضر تازهترین استایل را دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 11088

به "مصائب برقی شدن بیوک برای نمایندگی هایش ، الکترا، 2024 به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصائب برقی شدن بیوک برای نمایندگی هایش ، الکترا، 2024 به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید