مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین

به گزارش یومی بلاگ، گیو تومیوکا در همان ابتدای سریال وارد داستان شد و ورود به یاد ماندنی هم داشت. او بود که به ظرفیت های تانجیرو پی برد، متوجه شد که نزوکو همچنان بختی برای نجات یافتن دارد و آن ها را راهنمایی کرد. از آن موقع به بعد دیگر آن چنان که باید چیزی از او ندیده ایم. بی صبرانه منتظر حضور بعدی او هستیم.

مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین

او شاید بعضی وقت ها متهورانه و عجیب و غریب عمل کند، ولی این ظاهر پرجنب وجوش در اصل تلاشی است برای پنهان کردن باطن مهربان و محبتی که نسبت به دوستان و نزدیکانش دارد. او همیشه تلاش خود را می کند که به این دوستان آسیبی وارد نشود، به هر قیمتی که هست.

خواهر کوچک تر تانجیرو قربانی حمله یک شیطان می شود و در نهایت خودش به یک شیطان تبدیل می شود، اگرچه هنوز رگه هایی از انسانیت در وجودش باقی مانده و خیلی چیزها را تشخیص می دهد.

تانجیرو یکی از محبوب ترین شخصیت های شیطان کش است. تعهد ، مسؤولیت پذیری، شجاعت و عشق بی حد و مرزش به خواهرش باعث شده اند که او یک قهرمان بی نقص باشد. نکته مهم تر این است که او یک جنگجوی شجاع و کامل نیست، اتفاقا در مبارزه نقص زیاد دارد و نبردها را با کلی بدبختی و تلفات پیروز می شود. همین باعث باورپذیری بیشتر او می شود.

در اواخر داستان متوجه شدیم که فن تنفس تازه تانجیرو کاملا آتشین است، این احتمال اصلا بعید نیست که این قضیه با فن مبارزه هاشیرای شعله، کیوجورو رنگوکو ارتباط داشته باشد. در فیلم قطار موگن دیدیم که تانجیرو احتمالا توصیه های تازه ای از کیوجورو یاد گرفته است. به نظر می آید فن تنفس آتشین نقشی مهم در ادامه داستان خواهد داشت.

منبع مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8636

به "مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین" امتیاز دهید

2 کاربر به "مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید