مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران- خرید اشتراک فیلیمو حداقل 125 هزار تومان تمام می گردد. این رقم بابت اشتراک یک ماهه فیلمو دریافت می گردد و اگر گزینه شش ماهه را انتخاب کنید، قیمت آن 525 هزار تومان است. رقیب فیلیمو، یعنی نماوا برای اشتراک یک ماهه حدود 100 هزار تومان دریافت می نماید و گران ترین اشتراک خود یعنی اشتراک شش ماهه را 400 هزار تومان می فروشد. با مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا نسبت به اسفند پارسال متوجه می شویم هزینه اشتراک فیلیمو بین 26 تا 36 درصد اضافه شده و هزینه اشتراک نماوا در این مدت بین یک تا هفت درصد رشد داشته است.

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

اشتراک فیلیمو؛ حداقل 125 هزار

به گزارش خبرنگاران، خرید اشتراک فیلیمو دست کم 125 هزار تومان هزینه دارد. اشتراک یک ماهه فیلیمو با این رقم فروخته می گردد و اگر برای اولین بار اقدام به خرید اشتراک یک ماهه فیلیمو کنید، رقم پرداختی به 87 هزار تومان کاهش پیدا می نماید. قیمت اشتراک یک ماهه فیلیمو درحالی به 125 هزار تومان رسیده که اسفند پارسال برای آن باید 99 هزار تومان پرداخت می شد. فیلیمو برای کاربران خود دو انتخاب دیگر دارد؛ اشتراک سه ماهه و شش ماهه. خرید اشتراک فیلیمو سه ماهه درحال حاضر 375 هزار تومان تمام می گردد و این رقم نسبت به اسفند پارسال 78 هزار تومان هزینه بیشتری دارد. چون تا سه ماه قبل قیمت اشتراک سه ماهه فیلیمو 297 هزار تومان بود. البته آن هایی که برای اولین بار اقدام به خرید اشتراک فیلیمو سه ماهه می نمایند، 262 هزار تومان می پردازند که این رقم با تخفیف 30 درصدی محاسبه شده است. بعلاوه گران ترین اشتراک فیلیمو، شش ماهه است و برای خرید آن باید 525 هزار تومان پرداخت کرد که این رقم نسبت به اسفند پارسال 141 هزار تومان بیشتر است. البته نباید فراموش کرد که این ارقام بدون درنظر گرفتن مالیت بر ارزش افزوده اعلام شده و موقع خرید، 9 درصد به آن ها اضافه می گردد. بعلاوه قیمت دستگاه فیلیمو که به نام فیلیموباکس فروخته می گردد درحال حاضر یک میلیون و 599 هزار تومان است. این دستگاه نسبت به اسفند پارسال تقریبا 100 هزار تومان گران شده است. فیلیموباکس تصاویر را با کیفیت 8K نشان می دهد و حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم دو گیگابایت از دیگر مشخصات آن به شمار می رود.

اشتراک نماوا؛ حداقل 100 هزار

خرید اشتراک نماوا حداقل 100 هزار تومان تمام می گردد. قیمت اشتراک یک ماهه نماوا درحال حاضر دقیقا 99 هزار تومان است و نسبت به اسفند پارسال اشتراک یک ماهه نماوا که 95 هزار تومان فروخته می شد، چهار هزار تومان گران شده است. خریداران اشتراک نماوا به جز گزینه یک ماهه، اشتراک های سه ماهه و شش ماهه را هم می توانند بخرند. خرید اشتراک سه ماهه نماوا فعلا 295 هزار تومان هزینه دارد و این رقم درقیاس با اسفند پارسال که 275 هزار تومان بود، 20 هزار تومان افزایش پیدا نموده است. گران ترین اشتراک نماوا، اشتراک شش ماه است و برای خرید آن باید 399 هزار تومان کنار گذاشت. این اشتراک نسبت به سه ماه قبل یعنی اسفند پارسال چهار هزار تومان گران شده است. ارقامی که تا اینجا آنالیز کردیم بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده نوشته شده و موقع خرید 9 درصد به آن ها اضافه می گردد. قیمت دستگاه نماوا که با نام نماوا تی وی فروخته می گردد، یک میلیون و 450 هزار تومان است و درقیاس با سه ماه قبل حدود 50 هزار تومان به قیمت این دستگاه اضافه شده است. با خرید نماوا تی وی، اشتراک رایگان یک ساله نماوا نیز هدیه داده می گردد.

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا

اشتراک

فیلیمو

نماوا

یک ماهه

125 هزار تومان

99 هزار تومان

سه ماهه

375 هزار تومان

295 هزار تومان

شش ماهه

525 هزار تومان

399 هزار تومان
منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10552

به "مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو و نماوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید