موبایل تاشوی موتورلا تا پایان سال به بازار می آید

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اندروید پلیس، هرچند عصر موبایل هایی با نمایشگر تاشو به تازگی آغاز شده و این نمایشگرها با مسائل متعدد و تاخیر در عرضه روبرو هستند،اما شرکت های بزرگ یکی پس از دیگری تلاش دارند، دستگاه های تاشو خود را به بازار عرضه کنند.

موبایل تاشوی موتورلا تا پایان سال به بازار می آید

به همین دلیل یکی از منابع آگاه فاش کرده موتورلا نیز مانند سامسونگ و هواوی تحت برندRAZR موبایل تاشوی خود را تا سرانجام 2019 میلادی عرضه می کند.

ابتدا قرار بود این موبایل در فوریه 2019 عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد. پس از آن RAZR گفت دستگاه مذکور در تابستان انجام می شود. اما با توجه به آنکه تابستان نیز تمام شده به نظر می رسد موبایل تاشو موتورلا در سه ماهه باقیمانده از سال عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون افشا شده، این دستگاه دارای نمایشگر تاشوی داخلی است که ابعاد آن کوچکتر از گلکسی فولد (سامسونگ) و میت ایکس(هواوی) است. علاوه برآن یک نمایشگر ثانویه نیز روی قاب بیرونی دستگاه وجود خواهد داشت. همچنین تخمین زده می شود قیمت دستگاه تاشوی موتورلا 1500 دلار باشد.

با توجه به آنکه گلکسی فولد دیروز عرضه شد و قرار است میت اکیس نیز در ماه نوامبر به بازار برسد، موتورلا فقط 3 ماه فرصت دارد تا با عرضه موبایل تاشو خود از بازار نوپای این موبایل بهره برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1127

به "موبایل تاشوی موتورلا تا پایان سال به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل تاشوی موتورلا تا پایان سال به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید