10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا

به گزارش یومی بلاگ، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید. در هفتمین فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم خبرنگاران در سال 1401، کنندگان شرکت لیتو با 3 محصول و شرکت شیائومی با 2 محصول بیش ترین تعداد محصول را از آن خود نموده اند.

1. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از صدر نشینی متوالی کنندگان شرکت لیتو، این بار نوبت به غول فناوری کره ای رسید تا با هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro رده نخست محبوب ترین هدفون های بی سیم هفته را از آن خود کند. باید خاطر نشان کنیم که این مدل هفته قبل نیز در رده اول فهرست محبوب ترین های خبرنگاران قرار گرفته بود و پیروز شد این هفته هم فرایند خوب خود را در فهرست پربازدیدترین های دیجی کالا حفظ کند. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به طوری که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند.

درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و فراوری شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. به این ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، می تواند اندازه نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن ها در هنگام فیلم برداری اشاره نمود.

این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط کنند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. بعلاوه استاندارد IPX7 یا ضد آب بودن آن باعث می گردد که این هدفون برای ورزشکاران بسیار مجذوب کننده باشد. در مجموع می توان گفت که هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro محصولی مجذوب کننده، خوش ساخت و کاربردی است که با قابلیت های بسیار مجذوب کنندهش قطعا تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را با قیمت 2,660,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

2. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1

در فهرست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، ما شاهد حضور 5 کننده از شرکت لیتو هستیم که اولین محصول آن هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 نام دارد. این محصول که دومین تجربه حضورش را در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران سپری می نماید پیروز شد با استقبال خوب کاربران در جایگاه دوم این فهرست قرار بگیرد. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت های بسیار خوبی نیز بهره می برند که طبیعتاً می توانند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. در برند لیتو سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی فراوری شوند. لیتو می خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 تمامی احتیاجهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم احتیاج دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به فردیست، اندازه قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می نماید. ظاهر هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 فوق العاده زیباست.

هدفون بلوتوثی مدل L1 یکی از برترین هدفون ها در میان رقبای هم رده خود محسوب می گردد که شما می توانید حین استفاده از آن کارهای روزمره خود اعم از رانندگی و ورزش را به راحتی انجام دهید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا 10 متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله 10 متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید و بتوانید موسیقی گوش دهید که این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می آید.

صدایی که از آن پخش می گردد، ایزوله است و به بیرون انتقال پیدا نمی نماید. بعلاوه، کاپ ها اجازه نمی دهند صدایی از بیرون به گوش شما منتقل گردد. علاوه بر پخش موسیقی، این هدفون مجهز به میکروفون است که برایتان قابلیت مکالمه را فراهم می نماید. این امر باعث می گردد که بتوانید درصورت احتیاج، با موبایل خود مکالمه کنید و امنیت بیشتری برای گوشیتان فراهم کنید. بعلاوه، این محصول بسیار انعطاف پذیر است. لیتو تنوع رنگی بسیار زیادی برای این مدل خود در نظر گرفته است تا کاربران بنا به سلیقه خود، قادر به انتخاب باشند. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا 18 ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به 6 ساعت کاهش می یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز خبرنگاران مگ می توانید این محصول باکیفیت را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 299,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه نمایید.

3. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-6

محصول باکیفیت شرکت لیتو که نهمین تجربه حضور خود در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه خبرنگاران را ثبت می نماید، هدفون بی سیم مدل LT-6 نام دارد. این محصول که طی چند هفته گذشته در فهرست محبوب ترین های خبرنگاران غایب بوده، مجدداً با استقبال خوب کاربران به این فهرست بازگشته و در رده سوم واقع شده است. این سری هدفون های لیتو که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و اندازه بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-6 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 54 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت هفته های قبل با قیمت 995,000 تومان خریداری کنند.

4. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از برترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 که مدتی است پای ثابت هدفون های بی سیم محبوب خبرنگاران به شمار می آید، پیروز شد در رده چهارم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران قرار بگیرد و این فرایند خوب را ادامه دهد. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این اندازه تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی استفاده کنید. بعلاوه این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش اندازه شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی با قیمت 227,000 تومان برای خرید در فروشگاه خبرنگاران موجود است.

5. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ

رسیدیم به رتبه پنجم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته؛ جایی که ایرپادز پرو 2021 که احتمالاً همگی شما با آن آشنایی دارید، مجدداً با استقبال خوب کاربران روبرو شده و خود را در جمع محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته می بیند. این سری هدفون های اپل که همیشه با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و اندازه بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می کنند.

باید خاطر نشان کنیم که در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی متری صدا که یک ارتباط دهنده آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی سیم شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید.

هنگامی که برای اولین بار AirPods Pro 2021 را در دست می گیرید، با یک باکس سفیدرنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند. این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است این محصول به چیپست Apple H1 تازه اپل مجهز شده است. این محصول غول فناوری آمریکایی دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام گردد. AirPods Pro 2021 قابلیت تازه توانایی شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را با قیمت 5,380,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران حریداری نمایید.

6. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS

رده ششم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته خبرنگاران کننده ای از شرکت شیائومی است به نام هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS. باید اشاره کنیم این محصول که پنجمین تجربه حضور خود را در فهرست محبوب ترین های خبرنگاران سپری می نماید، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده ششم این فهرست قرار بگیرد. کمپانی شیائومی که همیشه در پی جذب بازار جهانی به محصولات خود بوده، این بار نسخه تازه هدفون پرفروش خود یعنی Redmi Airdots را بروزتر و کامل تر روانه بازار نموده است.

تغییراتی اعم از استفاده از فناوری HI-FI برای انتقال سیگنال صوتی بدون کمترین تغییر و استفاده از متریال بروز تر در ساخت بدنه هدفون و کیس های آن، در این محصول دیده می گردد. خالی از لطف نیست که این اقدام کمپانی سازنده برای محصولات قدیمی خود کاملا هوشمندانه و در برترین سطح صورت گرفته است. شیائومی در این گجت به کیفیت و طراحی توجه ویژه ای داشته و به همین دلیل آن را به چیپ DSP مجهز نموده که منجر به کاهش نویزهای میکروفون در حین برقراری تماس های تلفنی می گردد و صدای کاربر را با برترین کیفیت ممکن به مخاطب منتقل می نماید. سبک طراحی هدفون شیائومی Redmi AirDots نسخه TWSEJ05LS به گونه ای است که بخش سیلیکونی آن کاملا داخل گوش کاربر قرار می گیرد و بدنه هدفون ها داخل گوش کاربر چفت می شوند تا در حین استفاده مشکلاتی مثل خارج شدن ناگهانی از گوش را به همراه نداشته باشد.

متریال با کیفیت و بعلاوه سبک طراحی خوب این هدفون هم سبب شده اند تا در حین استفاده از آن حس کاملا راحت و دلپذیری به کاربر منتقل گردد. Redmi Airdots از قابلیت اتصال سریع و اتوماتیک به گوشی های هوشمند پشتیبانی می نماید و از بلوتوث 5.0 بهره می برد. بنابراین کاربران با این هندزفری می توانند یک اتصال کاملا قابل اطمینان و پایدار با گوشی هوشمندشان برقرار کنند. هندزفری بلوتوث مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و از یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی بهره مند است که با یک بار شارژ تقریبا 12 ساعت انرژی مورد احتیاجش را تامین می نماید.

برای شارژ مجدد باتری هدفون یک باکس اختصاصی همراه دستگاه ارائه می گردد که خود از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و ایربادهای هندزفری با قرار گرفتن در داخل آن شارژ می شوند. پشت هر یک از هدفون ها دکمه ی فیزیکی تعبیه شده که بسیار ظریف است و می تواند دستور انجام کارهای مختلفی همچون پاسخگویی به تماس ورودی، رد تماس ورودی، توقف موزیک و غیره را صادر کند. وزن این هندزفری هم در حدود 35 گرم است. شما کاربران عزیز خبرنگاران می توانید این محصول بسیار باکیفیت شرکت شیائومی را با قیمت 395,000 تومان بخرید.

7. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7

در فهرست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، ما شاهد حضور 3 کننده از شرکت لیتو هستیم که آخرین محصول آن هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 نام دارد. این محصول که چهارمین تجربه حضورش را در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات خبرنگاران سپری می نماید پیروز شد با استقبال خوب کاربران در جایگاه هفتم این فهرست قرار بگیرد. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت های بسیار خوبی نیز بهره می برند که طبیعتاً می توانند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. در برند لیتو سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی فراوری شوند. لیتو می خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 تمامی احتیاجهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم احتیاج دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به فردیست، اندازه قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می نماید. ظاهر هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 فوق العاده زیباست.

هدفون بلوتوثی مدل L-7 یکی از برترین هدفون ها در میان رقبای هم رده خود محسوب می گردد که شما می توانید حین استفاده از آن کارهای روزمره خود اعم از رانندگی و ورزش را به راحتی انجام دهید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا 10 متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله 10 متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید و بتوانید موسیقی گوش دهید که این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می آید. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا 14 ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به 10 ساعت کاهش می یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز خبرنگاران مگ می توانید این محصول باکیفیت را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته های قبل با قیمت 299,500 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تهیه نمایید.

8. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

رتبه هشتم فهرست محبوب ترین هدفون بی سیم این هفته فروشگاه خبرنگاران را کننده دیگری از شرکت شیائومی در اختیار دارد. معرفی می کنیم؛ هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic. این محصول شرکت شیائومی که سومین تجربه حضور خود را در فهرست محبوب ترین های خبرنگاران سپری می نماید، از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از طراحی مشابه ایرپادز اپل بهره می برد و قسمت سری آن به صورت داخل گوش یا In-Ear طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا هندزفری به خوبی درون کانال گوش قرار گرفته و در اثر تکان دادن سر یا جابجایی ناگهانی از جای خود خارج نگردد. بدنه این هندزفری از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و چگالی بالا ساخته شده و هر کدام از ایربادها تنها 4.7 گرم وزن دارند.

شیائومی در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از دو میکروفون اختصاصی استفاده نموده است تا در هنگام مکالمات صوتی به خوبی سروصدای محیط را کاهش دهند و تجربه بهتری را برای هر دو طرف مکالمه به ارمغان آورد. این دو میکروفون از حساسیت بالایی برخوردارند و سرعت واکنش دهی بالایی را نسبت به تغییرات سروصدای محیط ارائه می دهند. طراحی هندزفری کاملا بی سیم صورت گرفته تا کاربر هنگام استفاده هیچ گونه محدودیتی را تجربه نکند. شما می توانید بدون هیچ وابستگی، از هندزفری سمت چپ یا راست به صورت مجزا یا در صورت تمایل به صورت استریو استفاده کنید.

در هر لحظه امکان سوئیچ کردن بین حالت تک و جفت را دارید و اتصال بی سیم مبتنی بر فناوری بلوتوث 5.0، سرعت و پایداری بالایی را ارائه می دهد. این هندزفری بلوتوث از پروتکل های AVRCP، A2DP، HFP، HSP و BLE پشتیبانی می نماید و تا فاصله 10 متری امکان برقراری اتصال با گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون های اپل را میسر می نماید. علاوه بر این، یک حسگر مجاورت در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic به کار رفته تا در صورتی که هندزفری را از گوش خود خارج کردید، پخش موسیقی به صورت اتوماتیک متوقف و زمانی که مجددا هندزفری را در گوش خود قرار دادید، پخش موسیقی ادامه پیدا کند. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیت و مزاحمتی به خوبی با اطرافیان خود نیز تعامل داشته باشد. درایور دینامیک 14.2 میلی متری به کار رفته در این هندزفری بی سیم از یک دیافراگم کامپوزیتی بزرگ با انعطاف پذیری بالا بهره می برد تا تمام فرکانس های صوتی بدون اعوجاج و با شفافیت بالا پخش شوند. شما می توانید این محصول باکیفیت را ضمن کاهش قیمت نسبت به قبل با قیمت 615,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

9. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

محصول تازه شرکت هایلو همچون هفته قبل در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1. این هدفون که کننده خوب شرکت هایلو به شمار میرود، در دومین تجربه حضور خود پیروز شد در رده نهم این فهرست قرار بگیرد. اولین چیزی که در هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصول نظرتان را جلب خواهد نمود طراحی شیک، ساده اما بسیار زیبای آن است که در کنار ویژگی های کاربردی و کیفیت بالا کاربران را راضی می نماید. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 به صورت بی سیم طراحی شده و طراحی و فراوری ارگونومیک گوشی های آن باعث می گردد که به راحتی در گوشتان قرار گیرد و نگران افتادنشان نباشید و بعلاوه در استفاده های طولانی مدت گوش هایتان خسته نشوند. خروجی صدای این مدل کیفیت بالایی دارد و انتقال صدا را با سرعت و کفیت خوبی انجام می دهد. این محصول شرکت هایلو با یک محفظه شارژ به بازار عرضه شده است که این محفظه از طریق درگاه USB-C قابل شارژ است.

این هدفون بی سیم از درایور 7 میلی متری استفاده نموده و با 4 میکروفون همکاری می نماید. میکروفون ها با قابلیت حذف نویز ENC و CVC 8.0 همراه شده اند و از فرمت صوتی AAC و aptX Adaptive پشتیبانی می کنند. ایربادهای 32 میلی آمپر ساعتی بی سیم هایلو W1 پس از قرار گرفتن داخل باکس شارژ 310 میلی آمپر ساعتی، وارد فرآیند شارژ می شوند.این فرآیند دو ساعت زمان لازم دارد و در صورتی که شارژ کیس نیز تخلیه شده باشد، از طریق پورت USB-C پس از دو ساعت فول شارژ خواهد شد.

بد نیست بدانید این هدفون هایلو (Haylou W1 TWS Headset) گواهی IPX4 دارد و در برابر پاشش آب یا تعریق گوش دچار آسیب نخواهد شد. پس برای ورزشکارانی که از این بابت دچار چالش بودند، گزینه خوبی خواهد بود. گوشی این هدفون دارای قابلیت کنترل لمسی است و به طور کلی می توان گفت هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصولی است که می تواند کاربران را در انجام کارهای روزمره، ورزش و استفاده های گیمینگ همراهی کند. شما کاربران خبرنگاران مگ می توانید این هدفون بسیار باکیفیت را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 799,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

10. هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT81

در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته ما شاهد حضور محصول تازهی از شرکت خوب لنوو هستیم. معرفی می کنیم؛ هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT81. این محصول که اولین تجربه حضور خود را در فهرست محصولات محبوب خبرنگاران سپری می نماید، خود را در رده دهم می بیند. طراحی هندزفری Lenovo QT81 به شکلی است که حالت تو گوشی دارد و آن را به گونه ای طراحی نموده اند که با قرار دادنش در گوش، حجم کوچکی از QT81 دیده می گردد که همین امر نشان از فرم ساختاری بسیار مطلوب و ابعاد کوچک آن دارد؛ این فرم از ظاهر هندزفری، سبب شده تا به راحتی از گوش خارج نگردد و فعالیت هایی مثل ورزش کردن یا امور مختلفی که جنب و جوش زیادی دارند هم به هر ترتیبی که صورت می گیرند باعث خارج شدن ایرفون ها از گوش نشوند. وزن هر کدام از ایرفون ها بسیار کم است که به همین واسطه می توانید مدت طولانی تری را از هندزفری ها استفاده نمایید و باعث خستگی شما نشوند.

لازم به ذکر است که وزن هر کدام از ایرفون ها حدود 3.8 گرم است و در مقایسه با بسیاری از هندزفری های دیگر از وزن کمتری برخوردار است که در نهایت استفاده از آن را بسیار راحت می نماید. داخل داک شارژ Lenovo QT81 یک پنل نمایشگر قرار داده شده که به شما شرایط شارژ هندزفری ها و داک شارژ را بصورت درصدی نمایش می دهد، به همین جهت می توانید به خوبی متوجه آن شوید که چه زمانی باید هندزفری را به شارژ زده و باتری آن را شارژ نمایید. این طراحی به خوبی به شما یاری می نماید تا بتوانید استفاده برنامه ریزی شده تری را از هندزفری داشته باشید.

روی داک شارژ یک پورت تایپ سی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن به شارژ کردن هندزفری پرداخته و آن را در مدت حدوداً 2 ساعت شارژ نمایید. یکی از قابلیت های بسیار مجذوب کنندهی که روی این هندزفری گنجانده شده یک پورت یو اس بی است که درواقع توجیهی کافی برای باتری بزرگ داک شارژ است. با داشتن این هندزفری شما می توانید در زمان های ضروری از داک شارژ آن بعنوان یک پاوربانک استفاده کنید و گوشی خود را به این پورت USB متصل کنید. شما می توانید این محصول باکیفیت را با قیمت 336,000 تومان از فروشگاه خبرنگاران خریداری نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10293

به "10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید