مورینیو پس از حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان: تیم من نیازی به بازسازی تابستانی ندارد، صعود حق لایپزیگ بود

به گزارش یومی بلاگ، با وجود حذف زودهنگام سفیدپوشان لندن از لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی پرتغالی آنها معتقد است که تیمش در انتها فصل احتیاجی به جذب ستاره های جدید ندارد.

مورینیو پس از حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان: تیم من نیازی به بازسازی تابستانی ندارد، صعود حق لایپزیگ بود

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (سه شنبه) در ملاقاتی خارج از خانه مقابل لایپزیگ آلمان با نتیجه 3 بر صفر باخت تا در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب و از گردونه رقابت ها حذف گردد. حذف زودهنگام شاگردان ژوزه مورینیو در حالی رخ داد که آنها فصل گذشته با راهنمایی مائوریسیو پوچتینو فینالیست این رقابت ها شدند. البته تاتنهام در این بازی تعدادی از مهره های کلیدی خود مانند سون هئونگ مین و هری کین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شکستی که تاتنهام در آلمان متحمل شد با ثبت یک رکورد بد برای مورینیو هم همراه شد و طولانی ترین فرایند بدون پیروزی دوران مربیگری این مرد پرتغالی را رقم زد. این ششمین بازی بدون برد متوالی تاتنهام تحت راهنمایی مورینیو بود که در آنها 4 بار شکست خورده و دو بار هم مساوی نموده است. تاتنهام که این فصل هیچ شانسی برای بردن جام ندارد، در عرض یک هفته هم از جام حذفی انگلیس حذف شد هم از لیگ قهرمانان. این در حالیست که این تیم در لیگ برتر هم شانس کمی در رقابت با چلسی دارد، تیمی که با 7 امتیاز فاصله در رده چهارم ایستاده است.

علاوه بر این اینها باخت 3 بر صفر به لایپزیگ تکرار سنگین ترین شکستی بود که مورینیو در دوران مربیگری اش در لیگ قهرمانان متحمل شده است. این سومین باخت متوالی او در لیگ قهرمانان اروپا هم بود، اتفاقی که تا به حال تجربه اش ننموده بود. با همه این ها مورینیو معتقد بود که تنها با برگشتن ستاره های مصدومش، حال و روز تاتنهام بهتر می گردد و این تیم در خاتمه فصل احتیاجی به تغییر و تحول کلی ندارد.

آقای خاص در خاتمه بازی تیمش در آلمان به شبکه BT Sport انگلیس گفت: اگر قرار باشد از عملکرد بعضی از بازیکنان انتقاد کنم، ترجیح می دهم آن را به خودشان بگویم. آنها کوشش شان را برای انجام هر کاری از عهده شان برمی آمد انجام دادند. ما مرتکب اشتباه شدیم، اشتباهاتی که در بازی های قبلی مان آنها را بررسی نموده بودیم. من هرگز وقتی که تیمم در شرایط سختی قرار داشته باشد بازیکنانم را مقصر نمی دانم. برای من کار کردن با بازیکنانی که نمی توانند پتانسیل واقعی شان را بروز دهند سخت است، نه آنهایی تا سر حد جان برای تیم کوشش می نمایند.

سرمربی تاتنهام تأکید کرد: من حامی بازیکنانم هستم. هیچ کسی مقصر نیست. در هر بازی ما یک مصدومیت شدید داشته ایم. این خلاصه فصل جاری تاتنهام بوده است و تمامی هم ندارد. به نیمکت ما نگاه کنید. خیلی سخت است. من نمی توانم هیچ کسی را مقصر بدانم. با این وجود فکر نمی کنم که در تابستان تاتنهام احتیاج به یک بازسازی بزرگ داشته باشد، مگر اینکه در مسابقات یورو 2020 اتفاقی رخ دهد. در خاتمه فصل سیسوکو، کین و سون برمی گردند و این اتفاق بسیار بزرگی است.

مورینیو در ادامه اذعان داشت که پیروزی حق لایپزیگ بوده است، چون این تیم بر بازی مسلط بود. او ادامه داد: ببینید من روز قبل از بازی نسبت به این مسابقه خوشبین بودم. در واقع این همان رویکردی است که همه ما باید داشته باشیم. اگر خوشبین نباشید، بهتر است وارد این بازی نشوید. بله همه ما باور داشتیم که می توانیم کاری انجام دهیم، اما این را هم می دانیم که در حال حاضر شرایط تیم مساعد نیست. حریف هم تیم بسیار قدرتمندی بود. گل زدن برای ما در مقطع فعلی کار سختی است. روی اولین اشتباهاتی که مرتکب شدیم، حریف گل زد و کار سخت تر شد. قدرت بدنی آنها باور نکردنی است. مدافعان شان همه نبردهای فردی را می بردند و مهاجمان شان هم در حملات سریع بودند. آنها در هر لحظه از بازی که اراده می کردند می توانستند به ما ضربه بزنند، پس حق شان بود که صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2773

به "مورینیو پس از حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان: تیم من نیازی به بازسازی تابستانی ندارد، صعود حق لایپزیگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو پس از حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان: تیم من نیازی به بازسازی تابستانی ندارد، صعود حق لایپزیگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید