کرواسی با شاگردان کرمی قهرمان اروپا شد، شکست قهرمان المپیک

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاه های اروپا به میزبانی دو باشگاه یاسترب و کارلواتس کرواسی و با حضور 818 تکواندوکار از 42 کشور در قالب 11 تیم ملی و 153 تیم باشگاهی به مدت چهار روز برگزار گردید.

کرواسی با شاگردان کرمی قهرمان اروپا شد، شکست قهرمان المپیک

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا با هواپیما از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در این رقابت ها که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان و در هر دو گروه زنان و مردان برگزار گردید، در نهایت تیم ملی کرواسی با کسب 6 طلا و 3 نقره و 6 برنز در صندلی اول ایستاد.

نووی گراد سارایوو با کسب 5 طلا 3 نقره 1 برنز نایب قهرمان شد، هانکوک با 5 طلا 3 نقره 1 برنز در صندلی سوم شد، تیم ملی ترکیه با 4 طلا 2 نقره 2 برنز در مقام چهارم و شاگردان یوسف کرمی در تیم یاسترب با 3 طلا 4 نقره و 6 برنز در جای پنجم ایستادند.

کرواسی به عنوان میزبان این مسابقات با 250 تکواندوکار و 35 تیم بیشترین شرکت کننده را داشت. تیم یاسترب که با راهنمایی یوسف کرمی سرگروه سابق تیم ملی کشورمان در این مسابقات در هر سه رده بندی شرکت نموده بود که اگر دو مدال طلای شاگردان سرمربی ایرانی به دلیل عضویت در تیم ملی، برای تیم ملی کرواسی منظور نمی شد، این تیم می توانست قهرمان شد.

رقابتهای جام باشگاههای اروپا به عنوان اولین تورنمنت رسمی بعد از نزدیک به 9 با حضور شکیر شلبات نماینده فدراسیون دنیای و زیر نظر اتحادیه اروپا برگزار گردید.

کشورهای فرانسه، انگلستان، ترکیه و آلمان با شاخص ترین نفرات خود در این مسابقات حضور داشتند. شکست جیدجونز قهرمان دنیا و المپیک بزرگترین شگفتی این دوره از مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6053

به "کرواسی با شاگردان کرمی قهرمان اروپا شد، شکست قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرواسی با شاگردان کرمی قهرمان اروپا شد، شکست قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید