نیمار: از طرفداران پر و پا قرص بالوتلی هستم ، سزار: روی دو اشتباه گل خوردیم

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران : مهاجم تیم ملی برزیل بعد از بازی محبت آمیز کشورش و تیم ملی ایتالیا خودش را یکی از هواداران همتای ایتالیایی اش در ترکیب آتزوری معرفی کرد.

نیمار: از طرفداران پر و پا قرص بالوتلی هستم ، سزار: روی دو اشتباه گل خوردیم

به گزارش خبرنگاران ، نیمار مهاجم برزیلی تیم سانتوس که شب گذشته در جدال تیم ملی کشورش و ایتالیا در ژنو سوئیس حضور داشت، در سرانجام بازی اعتراف کرد تحت تاثیر عملکرد ماریو بالوتلی قرار گرفته است. بالوتلی این دیدار گل دوم ایتالیا را به زیبایی و با شلیکی از راه دور به ثمر رساند تا نتیجه بازی 2-2 مساوی گردد.

نیمار درباره مهاجم میلان گفت: من هوادار پر وپا قرص او هستم. او نه تنها بازیکنی بزرگ که شخصیتی بزرگ نیز هست.

ستاره سانتوس درباره این بازی گفت: فکر می کنم برزیل خوب بازی کرد. هر روز که می گذرد عملکرد ما بهتر می گردد و این پیشرفت را به وضوح می توانید ببینید. برزیل، تیمی است که بازیکنان با کیفیت فراوانی دارد.

ژولیو سزار، دروازه بان تیم ملی برزیل در شوتی بالوتلی که منجر به گل دوم ایتالیا شد تاثیر کوچکی گذاشت اما باز هم نتوانست مانع باز شدن دروازه طلایی پوشان آمریکای جنوبی گردد. او با انتقاد از سهل انگاری هم تیمی هایش، بازگشت ایتالیا به بازی را بیشتر به خاطر اشتباه برزیلی ها دانست تا کوشش و بازی خوب خود آنها.

سنگر بان پیشین اینتر گفت: بازی دست ما بود اما غافلگیر شدیم. آنها دو گل زدند که هر دوی آنها بیشتر حاصل اشتباهات ما بود تا کوشش خودشان. منظورم این نیست که آنها هیچ کوششی انجام ندادند بلکه می گویم گل هایشان حاصل اشتباهات خود ما بود.

فرناندو، بازیکن 21 ساله تیم گرمیو برزیل هم یکی دیگر از بازیکنان سلسائو بود که در انتهای دیدار با ایتالیا به اظهار نظر درباره عملکرد تیمش پرداخت. او در پاسخ به این سوال که آیا تصور نمی کند کشورش در دقایق سرانجامی بازی با ایتالیا ضعیف کار کرد، گفت: بهتر می شد اگر می توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. کل اعضای تیم یک نمایش خوب را ارائه کردند هرچند در نیمه دوم افت کردیم. عدم آمادگی جسمانی بازیکنان ما طبیعی بود چون همه خسته بودیم. پیروزی را از دست دادیم اما همین تساوی هم یاری کرد چیزهای زیادی یاد بگیریم که در بازی های بعدی مسلما به درد مان خواهد خورد، چیزهایی مثل اهمیت حفظ توپ.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 859

به "نیمار: از طرفداران پر و پا قرص بالوتلی هستم ، سزار: روی دو اشتباه گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: از طرفداران پر و پا قرص بالوتلی هستم ، سزار: روی دو اشتباه گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید