هدف نقل و انتقالاتی بارسا راهی میلان می گردد؟

به گزارش یومی بلاگ، اسکای مدعی شد باشگاه لیون به دنبال معاوضه ممفیس دیپای با لوکاس پاکتا از میدان است.

هدف نقل و انتقالاتی بارسا راهی میلان می گردد؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برآورد های زیادی درباره اهداف نقل و انتقالاتی این تیم کاتالان مطرح شد که یکی از مهمترین آنها به علاقه سرمربی هلندی برای جذب وطنش یعنی پای اختصاص داشت.

در واقع رونالد کومان علاقه ویژه ای به سبک بازی دارد و این بازیکن را گزینه مناسبی برای خط حمله تیمش تلقی می نماید. با این وجود به نظر می رسد که بارسلونا بدون فروش لوئیس سوارز قادر به جذب مهاجم هلندی نخواهد بود؛ تا جایی که چند روز پیش رئیس باشگاه لیون خاطرنشان کرد که جوزپ بارتومئو در گفتگویی با او اعتراف نموده که بارسا در این تابستان قادر به جذب دی پایین خواهد بود.

از طرفی گفته می گردد که در صورت منتظر شدن انتقال مهاجم هلندی با بارسلونا باز هم این بازیکن مایل است که لیوان را ترک کند. حالا و در همین رابطه جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه لیون شرایط جذب لوکاس پاکتا از میلان را دنبال میکند و این موضوع می تواند باعث گردد که باشگاه فرانسوی پیشنهاد معاوضه دیپای با پاکتا را به روسونری ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4793

به "هدف نقل و انتقالاتی بارسا راهی میلان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف نقل و انتقالاتی بارسا راهی میلان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید