شروع مذاکرات اینتر و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ در بازار ژانویه

به گزارش یومی بلاگ، تیم فوتبال اینتر میخواهد در پنجره جابجایی ماه ژانویه هافبک کروات بارسلونا را که در این تیم نیمکت نشین شده به خدمت بگیرد.

شروع مذاکرات اینتر و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ در بازار ژانویه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خداحافظی ایوان راکیتیچ با تیم فوتبال بارسلونا هر روز محتمل تر می گردد. او در این فصل به دلیل اضافه شدن فرنکی دیونگ به خط میانی بارسلونا، جزو مهره های ترکیب اصلی تیم تحت راهنمایی ارنستو والورده نبوده است و چندی پیش هم به صورت علنی از این موضوع شکایت کرد و گفت حاضر نیست که تحت هر شرایطی در بارسلونا بماند. اکنون تقریباً تعیین است که دو طرف قصد دارند برای اتخاذ تصمیمی که هر دوی آنها را راضی کند به توافق برسند و ظاهراً این تصمیم، جدایی راکیتیچ از آبی و اناری ها در ماه ژانویه را در پی خواهد داشت.

در این میان باشگاه اینتر میخواهد از این فرصت استفاده کند و راکیتیچ را به خدمت بگیرد. در واقع این تیم مذاکراتش را هم با بارسایی ها شروع نموده و طبق ادعای اسپورت، نمایندگان نراتزوری در بارسلونا حضور داشتند تا درباره هافبک کروات این تیم مذاکره نمایند، اگرچه هنوز اختلاف نظرهایی میان دو باشگاه بر سر رقم انتقال او وجود دارد اما با توجه به رابطه خوبی که میان آنها وجود دارد، دو طرف امیدوارند که پیش از فرا رسیدن بازار ژانویه راه حلی پیدا نمایند.

مبلغی که باشگاه بارسلونا برای فروش راکیتیج در نظر دارد 35 میلیون یورو است اما اینتری ها معتقدند با توجه به اینکه این بازیکن در ترکیب اصلی آبی واناری ها جایی ندارد و یک و سال و نیم بیشتر هم از قراردادش باقی نمانده، می توانند با رقم پایین تری وی را به میلان ببرند.

بارسلونا در تابستان سال جاری هم با پاری سن ژرمن برای انتقال راکیتیچ به پایتخت فرانسه توافق نموده بود اما در نهایت مخالفت خود بازیکن مانع از انتقال او شد. باشگاه بارسلونا حتی راکیتیچ را به عدم تمدید قراردادش تهدید کرد اما او باز هم در نوکمپ ماند تا شاید بتواند والورده را راضی کند که وی را به ترکیب اصلی برگرداند که این اتفاق هرگز رخ نداد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1622

به "شروع مذاکرات اینتر و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ در بازار ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات اینتر و بارسلونا برای انتقال راکیتیچ در بازار ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید