هوادار نبود استرس نداشتیم، داور سختگیرانه پنالتی گرفت

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری پس از پیروزی دو بریک استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان گفت: خیلی خوشحالم که این بازی را بردیم چون نیاز ویژه ای به 3 امتیاز داشتیم.

هوادار نبود استرس نداشتیم، داور سختگیرانه پنالتی گرفت

کایتان تیم فوتبال استقلال تهران درباربر پنالتی گرفته شده برای سیرجانی ها اضافه کرد: به نظرم خیلی سختگیرانه اعلام پنالتی شد. داور می توانست آن صحنه را پنالتی نگیرد. متاسفانه چند بازی از این لحاظ دچار مشکل شدیم و این موضوع اذیتمان کرد اما خوشحالم که توانستیم بالاخره به یک برد مهم برسیم.

وی درباره عدم دقت مهاجمان این تیم نظیر مرتضی تبریزی برای گلزنی اضافه کرد: همانطور که گفتم استرس زیادی در این مدت داشتیم و گاهی اوقات همین موضوع تاثیرش را می گذارد. 5-6 موقعیت مسلم گل داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

وی در درباره عدم حضور تماشاگران و تاثیر آن روی عملکرد بازیکنان استقلال گفت: راستش را بخواهید هوادار نبود و ما هم استرس نداشتیم. در این مدت مقداری فشار روی تیم بود. با اینکه تلاش می کردیم اما به پیروزی نمی رسیدیم اما هوادار همیشه برای استقلال نعمت است و ما به تماشاگرانمان نیاز داریم.

غفوری در خاتمه تاکید کرد: تلاش خیلی زیادی کردیم که به دو برد پیاپی در جام حذفی و لیگ برتر رسیدیم. خوشحالم این رخ داد و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم پیروز عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1216

به "هوادار نبود استرس نداشتیم، داور سختگیرانه پنالتی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوادار نبود استرس نداشتیم، داور سختگیرانه پنالتی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید