پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ

به گزارش یومی بلاگ، باشگاه پرسپولیس پیشنهاد اسپانسری خیره کننده ای از یک شرکت تجاری دریافت نموده است.

پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از استقرار در محل کار خود به آنالیز جزئیات قرارداد با کارگزار پرداخت. قراردادی که هشتم آبان ماه سال 1398 به امضا رسید که طی آن کارگزار برند موظف به پرداخت 110 میلیارد تومان تا سرانجام اردیبهشت ماه سال 1400 شد.

قراردادی که جزئیات فراوانی را به همراه داشت تا سمیعی پس از آنالیز تمام جوانب آن خواستار فسخ قرارداد با کارگزار گردد.

با این حال مشاوران حقوقی و اقتصادی سمیعی از او خواستند تا این کار را انجام نداده و اجازه اتمام قرارداد با شرکتی که قرار بود از برند باشگاه در راستای تأمین منابع سرخپوشان درآمدزایی کند بدهد.

کارگزار فعلی برند پرسپولیس تمام بندهای اقتصادی مندرج در قرارداد را عملیاتی نموده است اما به دلیل بعضی موارد در الحاقیه قرارداد، هیچکدام از طرفین علاقه ای به این موضوع ندارند.

موضوعی که جعفر سمیعی در جلسه با سایر اعضای هیأت مدیره بیان کرد و سید مجید صدری که ریاست هیأت مدیره را نیز بر عهده گرفته است رایزنی های خود را برای انتخاب اسپانسر جدید برای سرخپوشان از ابتدای فصل آینده شروع کرد.

همین موضوع باعث مذاکره دو شرکت در حوزه آی. تی و مخابرات با باشگاه پرسپولیس شد تا پیشنهادات قابل توجهی را برای حمایت اقتصادی از باشگاه در ازای تبلیغات خود ارائه نمایند.

باشگاه پرسپولیس که حدود 35 میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرض نموده بود میخواهد به زودی قرارداد خود با این مجموعه را نهایی کند تا سرخپوشان مبلغی به مراتب بیشتر از سال گذشته از سوی اسپانسرهای خود دریافت نمایند.

قراردادی که در حال نهایی شدن است و باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری آن را پیش می برد تا گران قیمت ترین قرارداد اقتصادی تاریخ خود را در زمینه جذب اسپانسر به امضا برساند.

مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7470

به "پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید