پیغام تبریک فرماندار بابل به مناسبت درخشش تاریخی و کسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبر یوسفی

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پیغام تبریک فرماندار بابل به مناسبت درخشش تاریخی و کسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبر یوسفی قهرمان دلاور کشتی بابلی .

پیغام تبریک فرماندار بابل به مناسبت درخشش تاریخی و کسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبر یوسفی

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: درمتن پیغام مهندس قربانعلی ولی زاده بورا معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل درپی درخشش تاریخی وکسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبریوسفی قهرمان دلاور کشتی بابلی به توضیح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال مسرت پیروزی عزتمندانه و غرورآفرین ورزشکار شایسته و نابغه کشتی بابل علی اکبر یوسفی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در نروژ را تبریک می گویم .

این فرزند دلاور دیار علویان که در مسابقات قهرمانی دنیا 2021 نروژ با کسب مدال طلا برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی ایران اسلامی و افتخار آفرینی، توانایی خود را به رخ دنیا کشید، یکبار دیگر اقتدار و قدرت بی چون و چرای خود را در عرصه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی به نمایش گذاشت و دل مردم ایران ،مازندران و بابلی های حامی کشتی را شاد کرد .

ضمن تبریک و تهنیت این پیروزی شیرین و خجسته، امیدوارم با حمایت های مربیان و مسئولان ورزش کشور ،استان و بابل شاهد افتخارآفرینی مجدد و موفقیت های مقتدرانه این ورزشکار نابغه و برومند بابلی درالمپیک 2024 باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8473

به "پیغام تبریک فرماندار بابل به مناسبت درخشش تاریخی و کسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبر یوسفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک فرماندار بابل به مناسبت درخشش تاریخی و کسب مدال طلای کشتی فرنگی دنیا به وسیله علی اکبر یوسفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید