چرا شفر از ترکیب ثابت استفاده نمی کند؟

به گزارش یومی بلاگ، بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال می گوید: یشتر تغییراتی که شفر در ترکیب ایجاد نموده، تغییرات اجباری بوده است و همه می دانیم که این تغییرات اجباری نتیجه مثبتی هم برای تیم نداشته است.

چرا شفر از ترکیب ثابت استفاده نمی کند؟

به گزارش خبرنگاران ، یکی از اصلی ترین انتقادهایی که به وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال مطرح می گردد، این است که او مدام در ترکیب اصلی تیمش تغییر ایجاد می نماید و هنوز برای تیم فوتبال استقلال، به ترکیب ثابتی نرسیده است. خیلی از کارشناسان معتقدند که او به همین دلیل نتوانسته تا کنون نتیجه دلخواه را با استقلال کسب کند.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اما درباره تغییرات این سرمربی آلمانی در ترکیب استقلال نظر دیگری دارد و در دفاع از او می گوید: در شرایطی که همه به دنبال فیکس کردن و ترکیب ثابت برای تیم هستند، ایجاد تغییرات ممکن است کار درستی نباشد اما سوال من از شما این است که شما سه دفاع وسط داری و روزبه چشمی را هم که هافبک وسط بوده در پست دفاع وسط بازی می دهی. در چنین شرایطی وقتی منتظری مصدوم است و آرمین سهرابیان سه کارته است، چاره ای جز ایجاد تغییر در ترکیب داری؟

فریبا دفاعیه خود از شفر را این طور ادامه می دهد: وقتی دو بازیکن را به دلایل انضباطی به همراه خود نمی بری، نمی توانی 9 نفره بازی کنی. در واقع بیشتر تغییراتی که شفر در ترکیب ایجاد نموده، تغییرات اجباری بوده است و همه می دانیم که این تغییرات اجباری نتیجه مثبتی هم برای تیم نداشته اما چاره ای هم جز این نبوده است.

210 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 85

به "چرا شفر از ترکیب ثابت استفاده نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شفر از ترکیب ثابت استفاده نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید