کالسکه ای با فناوری بالا: الا می تواند تسلای کالسکه ها باشد!

به گزارش یومی بلاگ، اگرچه هل دادن نوزاد در کالسکه زیاد کار دشواری نیست، اما گاهی پیش می آید که والدین احساس نمایند کمی یاری خوب است. کالسکه Ella با استفاده از موتورهای یاریی الکتریکی، حالت هندزفری و سایر ویژگی های هوشمند برای آسان تر کردن کارها طراحی شده است.

کالسکه ای با فناوری بالا: الا می تواند تسلای کالسکه ها باشد!

الا که در حال حاضر برنده جایزه نوآوری در CES است، به وسیله استارت آپ کانادایی Glüxkind ساخته شده است. این شرکت نام خود را از کلمه آلمانی Glückskind به معنای کودک خوش شانس گرفته است.

موتورها با نیرو دادن به دو چرخ عقب، هنگامی که والدین کالسکه را به سمت سربالایی هل می دهند، تقویت الکتریکی ایجاد می نمایند. آنها بعلاوه ترمز کمکی دارند که کالسکه را در سراشیبی، محافظت می نماید.

در واقع، اگر کاربر دستش پر باشد - مثلاً اگر بخواهد نوزاد خود را برای مدتی حمل کند - کالسکه می تواند به تنهایی در امتداد پیاده رو حرکت کند و همگام با آنها باشد. در این حالت، از مجموعه ای از سنسورهای 360 درجه استفاده می نماید تا پیاده رو را دنبال نمایند و از موانع اجتناب نمایند، در حالی که با تشخیص نزدیکی تلفن هوشمند، در نزدیکی کاربر قرار می گیرد.

وقتی والدین برای استراحت می ایستند، می توانند الا را در حالت Rock-My-Baby قرار دهند، که در آن به آرامی به جلو و عقب می چرخد و شبیه گهواره تکان می خورد. این کالسکه بعلاوه دارای یک مولد صدای سفید داخلی است تا نوزادان را بیشتر به خواب ببرد.

سایر ویژگی ها عبارتند از: ترمز دستی، یک سبد ذخیره سازی در پایین برای وسایلی مانند خواربار و پوشک و یک صندلی هوشمند سازگار با صندلی ماشین برای بچه ها نوپا. یک سایبان با تهویه جمع شونده از نوزاد در برابر نور خورشید محافظت می نماید، یک توری قابل توسعه که از پشه ها محافظت می نماید.

در نهایت، یک برنامه همراه امکان آنالیز مکان کالسکه در داخل شهر را همواره فراهم می نماید.

قیمت نهایی کل این کالسکه هوشمند 3800 دلار آمریکا است.

منبع: Glüxkind

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12145

به "کالسکه ای با فناوری بالا: الا می تواند تسلای کالسکه ها باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالسکه ای با فناوری بالا: الا می تواند تسلای کالسکه ها باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید