کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه پیغام نور

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور از کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان این دانشگاه در سراسر کشور اطلاع داد.

کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه پیغام نور

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزار فارس از کاهش ساعت کاری کارکنان تا سرانجام هفته جاری (14 اسفند) اطلاع داد و گفت: طبق مصوبه نشست فوق العاده هیات رییسه دانشگاه و در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش ویروس کرونا، ساعت کاری سازمان مرکزی ، ستادهای استانی، مراکز و واحدهای دانشگاه پیغام نور سراسر کشور به صورت حضوری از ساعت 7:30 تا 12 و به صورت دورکاری از ساعت 12 تا 15:45 خواهد بود.

وی با عنوان اینکه کلیه مراقبت های بهداشتی، ارائه ماسک و ضد عفونی سطوح ، سرویس های ایاب و ذهاب و اتومبیل های شخصی در سازمان مرکزی در حال اجرا است و به استان ها نیز ابلاغ شده است، تاکید نمود: طبق اطلاعیه های قبلی، کلیه مراکز و واحدها تا سرانجام سال، باید کلاس های آموزشی را به صورت الکترونیکی برگزار کرده و روزهای پنج شنبه نیز جزء تعطیلی کاری محسوب خواهد شد.

بهروز اضافه نمود: معاونت اداری، اقتصادی و عمرانی برای دورکاری کارکنان،مرخصی و عدم مراجعه جانبازان و بیماران ریوی تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور اضافه نمود: به منظور پیشگیری از ابتلای همکاران دارای بیماری های زمینه ای از جمله تنفسی، ریوی، دیابت، آسم، بیماری های خاص و همچنین همکاران باردار و دارای پاس شیر نیز مصوب شد این قبیل همکاران تا سرانجام هفته جاری با هماهنگی مدیر مربوطه و ارائه مدرک معتبر از پزشک متخصص نسبت به انجام وظیفه محوله به صورت دورکاری اقدام نمایند و احتیاج به حضور فیزیکی نیست.

وی با عنوان اینکه مصوبات هیات رئیسه سه دانشگاه در راستای سلامتی و آسایش و امنیت خاطر کارکنان است، هر گونه تعطیلی احتاقتصادی را منوط به اعلام ستادهای استانی مقابله با کرونا مستقر در استانداری ها در سراسر کشور دانست.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3125

به "کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید