کدام استان ها فردا بارانی هستند؟

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصادآنلاین فریبا گودرزی درباره شرایط جوی استان های کشور در 24 ساعت آینده گفت: در استان های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرق و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان و چهارمحال بختیاری بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی و در بعضی نقاط رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

کدام استان ها فردا بارانی هستند؟

وی درباره شدت بارش های امروز گفت: امروز در اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان و شمال غرب چهارمحال بختیاری، ارتفاعات قزوین، لرستان، اهواز و تهران بارش ها به نسبت شدیدتر است.

گودرزی تشریح کرد: در پی شدت بارش ها، شاهد آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها و لغزندگی جاده ّها و در نتیجه کاهش دید خواهیم بود؛ بنابراین مردمی که قصد تردد در این منطقه ها را دارند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای فردا آدینه در شمال و شمال غرب کشور از مقدار بارش ها مقداری کاسته می گردد. علاوه بر این منطقه ها گفته شده، در خراسان شمالی، سمنان، بعضی نقاط اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و غرب خلیج فارس نیز بارندگی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای روز شنبه بارش ها به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی محدود می گردد، توضیح داد: برای روز یکشنبه هفته آینده در بیشتر منطقه ها کشور جوی آرام را داریم.

گودرزی ادامه داد: امروز و فردا آب های خلیج فارس و دریای خزر به شدت مواج و طوفانی پیش بینی شده و ضروری است صیادان به این نکته توجه داشته باشند.

وی آسمان امروز تهران را ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی کرد و افزود: برای بعد از ظهر نیز وزش باد و بارش های پراکنده را در تهران خواهیم داشت و از امشب تا روز آدینه نیز احتمال بارندگی در تهران وجود داشته و هوای مرکز نیز مطلوب تر خواهد شد.

به گفته این کارشناس هواشناسی بیشینه دمای امروز ایستگاه مهرآباد 14 درجه سانتی گراد ارزیابی شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8789

به "کدام استان ها فردا بارانی هستند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام استان ها فردا بارانی هستند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام استان ها فردا بارانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید