کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز ها

به گزارش یومی بلاگ، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توقیف 30 فروند شناور در طرح عملیاتی رعد4، بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز های کشور کشف شد.

کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز ها

به گزارش خبرنگاران، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های شناوری در مرز ساحلی بوشهر اعلام کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده از امروز طرح عملیاتی رعد 4 با هدف تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مرز های کشور شروع شده است.

وی اضافه کرد: با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی جدید ساخت داخل و نیز شناور های تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیرو های مسلح و وزارت دفاع، مرزبانان غیور توانستند در اولین روز این طرح حدود 30 فروند شناور مملو از قاچاق کالا را شناسایی و توقیف نمایند.

فرمانده مرزبانی ناجا ارزش کالا های کشف شده را 700 میلیارد تومان مطرح نمود و ادامه داد: این کالا ها شامل خودرو های راه سازی، خودرو های سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و ... است که قاچاقچیان قصد ورودشان را به کشور داشتند و با تیزبینی همکاران کشف شد.

وی تاکید نمود: سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشراف اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرز های کشور کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7446

به "کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید